شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای ارتقای خدمات درمانی به بیماران کرونا و کمک به پرستاران مراکز درمانی، علاقه‌مندان به کار پرستاری با قرارداد ۸۹ روزه جذب می‌شوند.

پرستار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی مهرزاد صفدری افزود: آن دسته از کارشناسان پرستاری که در آزمون ۱۳ تیرماه امسال برای جذب در دانشگاه علوم  پزشکی لرستان شرکت کرده‌اند می‌توانند در صورت تمایل به خدمت در بیمارستان‌های شهدای عشایر و شهید رحیمی خرم آباد اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس این افراد می‌توانند با قرارداد  ۸۹ روزه ظرف مدت ۴۸ ساعت و با شرایط داشتن پایان طرح یا معافیت از طرح، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی (ویژه برادران) و  نداشتن رابطه استخدامی با دانشگاه به کارگزینی ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراجعه کنند.

صفدری تاکید کرد: این شرایط ویژه افرادی است که در آزمون استخدامی پذیرفته نشده‌اند اما قرارداد با آنها همانند سایر پرستاران است و دارای بیمه می‌شوند که در صورت نیاز به این افراد، قرارداد آنان یک بار تمدید خواهد شد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه با فداکاری این افراد و خدماتی که به بیماران و سیستم بهداشتی ارائه خواهند کرد این دانشگاه تلاش خود را برای اخذ مجوز استخدامی آنان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریغ نمی‌کند.

صفدری با بیان اینکه بیش از ۴هزار پرستار در سیستم بهداشت و درمان استان فعال هستند تصریح کرد: حدود ۱۰۰ پرستار با قرارداد ۸۹ روزه جذب می شود تا فشار کاری و خستگی روحی و جسمی پرستاران طی پنج ماه مبارزه با کرونا و درمان بیماران به حداقل برسد.

کد خبر 529847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha