چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

سرپرست اداره آبفای شهر حمیل گفت: با تجهیز و راه‌اندازی یک حلقه چاه‌ مشکل کم‌آبی شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام‌آباد غرب برطرف شد.

آبرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی آزادی نیا اظهار کرد: به همت پرسنل اداره آبفا و برای مقابله با کم آبی این شهر یک حلقه چاه آب شرب در شهر حمیل تجهیز شد.

وی اضافه کرد: پروژه حفاری این چاه به عمق ۹۰ متر و لوله‌گذاری به قطر ۱۲۵ میلی متر و از نوع فولادی و همچنین نصب یک الکترو موتور شناور ۳۰ کیلو واتی انجام شده است.

سرپرست اداره آبفای شهر حمیل ادامه داد: باتوجه به توسعه شهر و رشد جمعیت و نیاز به منابع آب جدید، راه اندازی چاه جدید در دستور کار قرار گرفت و با قرار گرفتن این چاه در مدار بهره‌برداری علاوه بر تامین آب شهروندان، موجب افزایش کمی و کیفی آب شرب شهر شده است.

آزادی نیا با بیان اینکه حداکثر ظرفیت آبدهی چاه جدید در زمان پمپاژ ۱۸ لیتر بر ثانیه است، اظهارکرد: کنون آب شرب شهر حمیل و ۵ روستای این بخش در استان کرمانشاه از طریق ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

وی گفت: باتوجه به گرمای فصل تابستان و همچنین لزوم رعایت موارد بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا شهروندان در مصرف بهینه آب مشارکت داشته باشند تا تابستان امسال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

کد خبر 531172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha