فتح‌الله‌زاده می‌گوید یکسری غیر استقلالی فضای هواداری استقلال را به دست گرفته‌اند و هر طوری دوست داشته باشند به افکار هواداران جهت می‌دهند.

بازی استقلال 1- فولاد صفر |لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، استقلال در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، پس از تساوی برابر نساجی، صدر جدول رده‌بندی را از دست داد. آبی‌ها اعتقاد دارند که در این مسابقه یک خطای پنالتی به روی آرش رضاوند اعلام نشده که برخی از کارشناسان داوری نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

در همین خصوص، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال، درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: «استقلال شانس خوبی دارد و نباید اصلا ناامید باشد. اول فصل کسی امید داشت استقلال به صدر جدول برسد و ۲۱ هفته بالا بماند؟ هیچکس. همه می‌گفتند این تیم سوم و چهارم می‌شود. پرسپولیس، سپاهان و تراکتور همه مهره‌ها را جذب کردند و دست نکونام و تیمش خالی ماند. حتی می‌گفتند اگر بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرند شاهکار کرده‌اند. الان که سهمیه گرفته‌اند. از نظر من تا همین‌جا استقلال قهرمان است. از اینجا به بعد هم هر اتفاقی بیفتد، چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی‌کند.»

وی درباره فضای هواداری و بعضی اعتراض‌ها پس از دیدار با نساجی تصریح کرد: «متاسفانه این جو وجود دارد. شما به حریف نگاه کنید. بدترین بازی را کنند ولی یک صحنه مشکوک داوری باشد، همه کار می‌کنند تا کمیته داوران و فدراسیون را تحت فشار قرار دهند ولی در استقلال چطور؟ پنالتی ما را در بازی نساجی ندیدند. بعد آن پنالتی را برای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گرفتند و به بازی برگشت. بعد هوادار ما به جای اینکه دنبال حق تیم و باشگاه باشد، به سرمربی و بازیکن حمله می‌کند. برای همین چیزهاست که می‌بینم در سال‌های گذشته حریف مدام قهرمان شده و ما فقط یک جام برده‌ایم. البته بنده اعتقاد دارم یکسری غیر استقلالی فضای هواداری استقلال را به دست گرفته‌اند و هر طوری دوست داشته باشند به افکار هواداران جهت می‌دهند. حرف من با هواداران واقعی استقلال است. الان تیم نیاز به حمایت دارد. تا اینجا هم عالی بوده است. یادتان رفته که اول فصل می‌گفتند تیم سهمیه بگیرد شاهکار کرده؟ حداقل روی حرف خودتان باشید و از تیم حمایت کنید.»


فتح‌الله‌زاده درباره اتفاقات هفته بیست و هشتم گفت: «چرا درباره این هفته صحبت کنیم؟ درباره کل فصل حرف بزنیم. چند بازی داوران به نفع پرسپولیس اشتباه غیرعمدی کرده‌اند؟ تعدادش از دست ما خارج شده است. در فوتبالمان مهندسی کارشناسان داوری ندیده بودیم که خداراشکر دیدیم. یک عده کارشناس از اول فصل تمام تصمیمات اشتباهات داوران درباره پرسپولیس را تایید و برعکس برای استقلال را رد کرده‌اند! من اسم این کار را مهندسی می‌گذارم. امیدی هم ندارم VAR بیاید و مشکلات حل شود چون همین‌ها قرار است آن زمان هم باشند.»

مدیرعامل سابق استقلال اضافه کرد: «وقتی می‌گوییم نمی‌خواهند استقلال و نکونام قهرمان شود می‌گویند نه این چه حرفی است. واضح است نمی‌خواهند. پنالتی محرز روی رضاوند را نمی‌گیرند. خب چه کاری است؟ جام را اول فصل به حریف بدهید و تیم‌های دیگر اینقدر سرکار نباشند. به دوستان برنخورد چون دارم واقعیت را می‌گویم.»

وی در پایان توضیح داد: «بچه‌ها ناامید نباشند. من معتقدم خدای جای حق نشسته و خودش این بی‌عدالتی‌ها را می‌بیند. انشالله که عدالت رعایت شود و استقلال به حقش که قهرمانی است برسد. اگر هم نرسید شک نکنید قهرمان است چون نخواستند قهرمان شود. متاسفم که بگویم بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند. الان نمی‌توانم زیاد حرف بزنم. انشالله به وقتش. حرف من با طرفداران این است استقلال اول بشود آخر بشود، دوستش داشته باشیم. از هواداران فهمیم استقلال تقاضا دارم تا آخرین لحظه و آخرین دقیقه پای تیم بمانند و حمایت کنند. بعد از آن هر نتیجه‌ای حاصل شد، با هم حرف‌ می‌زنیم. من در پایان از آقای تاج هم تقاضا دارم این دو هفته خودش به استادیوم برود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. نظارت‌ها دقیق باشد تا حداقل در این دو هفته باقی مانده اتفاقی به نفع تیمی رخ ندهد.»

کد خبر 855085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    26 2
    با سلام جناب فتح الله زاده شما دیگه چرا؟ بس کنید دیگه. با این فوتبالی نکونام بازی می‌کند نباید جزو چهار تیم باشد. این ظلم به فوتبال است. شما عادت دارید برای دیده شدن نظرات خلاف واقع بدین. لطفا روی اعصاب هوادارا نروید. بس کن دیگه. شما دشمن استقلالی که اینچنین از عملکرد ضعیف دفاع میکنی...
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 10
      تو ... ساکت شو. منظور حاجی به شما لنگی ها هست که خود را استقللی جا زدید
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 17
    #پیسپولیس قهرمان لیگ داوری 🤮🤮🤮🤮🤮🤮۲۳امتیاز فصل بعد قبل از شروع مسابقات اهدا کنید به پیسپولیس بعد بازی‌ها رو شروع کنید اینجوری قشنگتره🤣🤣🤣🤣😆
    • قاسم IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      16 2
      اگه موافق باشی بعد از این بغیر از تیم اول ، تیم دوم جدول رو هم قهرمان لیگ بدونیم . چون فقط به این شرط هستش که دست کیسه و سپاهان و تراکتور به جام می رسه و نیاز نیست با رقیب گردن کلفتی مثل پرسپولیس در بیفتن. این هوچی گری ها هم تموم میشه مثل همون کاری که کنفدراسیون آسیا در قبال تیم کیسه انجام داد . همون اول تورنمنت های تدارکاتی 3 جانبه تیم کیسه رو به عنوان قهرمانی آسیا به حساب آورد و هوچی گری های کیسه رو از سرش باز کرد و حالا داره با خیال راحت مسابقات قهرمانی آسیا رو برگزار می کنه.
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    22 3
    بازی قبل کرنر نشده را برایتان کرنر گرفتند و گل زدید،به شما مزه داده.تا هفته قبل که اول بودید همه چی درست بود حالا که شما دوم هستید همه رو فاسد میدانید.
  • طرفدار فوتبال IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    21 1
    درفوتبالی که تومدیرعامل یک باشگاه پرطرفدارباشیدبایدفاتحه آن باشگاه وفوتبال راخواند. وقتی که ثوسندسازی میکنیدوچندباریم بدهی راباآن باشگاه حساب میکنیددیگردنبال چی میگردید؟
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 17
    پنالتی رضا وند رو نگرفتن،اون ور چه پنالتی واسه پیسپولیس گرفتند🤣🤣پیسپولیس ۳تاخورده بود داور جرات نکرد مدافع قرمز رو اخراج کنه دیگه چطوری باید به پیسپولیس بفهمونن که تیم حکومتی هستند🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    16 3
    دلال بزرگ وفرصت طلب وسواسنفاده چی دوباره به صحنه امده ونصورکرده باچاپلوسی وتملقگویی برای سواستفاده پیگربه استقلال خواهدامد.تو بخواهی نخواهی پرسپولیس بکوری چشم نو جام قهرمانی ذا بالای سرخواهدبرداینقدرخودت رامفتضح نکن
  • هوادار IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    19 1
    همه ببازند و مقابل استقلال بازی نکنند و داوران پنالتی بگیرند برای استقلال تا استقلال جام بیاورد شما فوتبال بلد نیستید مقصر چه کسی است شما اگر می توانستید می بردید ضمن اینکه اگر بلد بودید ببرید دیگر این سخنان نبود شما خودتان بلد نیستید بعد الکی اراجیف می بافید.
  • دیاری از فارس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    12 0
    فتو شاپ خجالت نمی‌کشی مگه شما در این باشگاه بعنوان ... خطاب نکردن خیلی پررویی از کدام چرا از اشتباه عمد یا غیر عمد امتیاز تیم کیسه صحبت نمیکنی چرا همین هفته قبلی کرنر باد آورده گل شد حرف نمیزنی شما هوچی گرا میگید بازیکن و مربی فولاد گفته کرنر شده ولی میلیونها ودروبین چیزی دیگه شما جماعت هوچی گر لذت همان چهار جانبه امجدیه داشته باشید
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 9
    درویش بیچاره واسه ۲۳ امتیاز داوری چقدر هزینه کرده؟مدیر عاملی که درویش باشه گدایی امتیاز از داوران برازنده پیسپولیسه🤮🤮🤮🤮 فصل بعد قبل از شروع مسابقات پیسپولیس با۲۳امتیاز بعنوان صدر نشین بازی‌ها رو شروع کنه به خدا هیچ باشگاهی اعتراض نمی کنه
    • شهروند IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 0
      دوستان توجه کنید میگه بخدا هیچ باشگاهی اعتراض نمیکنه، قسم خدارو میخورن و اراجیف میگن،این فشاره یا سطح هواداری استقلالی؟
  • یحیی احمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 0
    ...امثال تو و ممدنوری و مهدی فنونی، با این سخنان و نظرات، دمار از روزگار استقلال در این سالها درآورده اید....
  • صفری IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 0
    اگه استقلال قهرمان نشه یقینا ک من از فوتبال هیچی سرم نمیشه/خواهیم دبد
  • عزیز IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    8 0
    بابا یه جام هم بدین به تیم دوچرخه بزارید دل بچه هم خوش بشه. داداش گرفتن جام قهرمانی مثل گرفتن جام های تورنمنتی و تدارکاتی و دوستانه نیست ، باید شخصیت قهرمانی داشته باشی. عادت کردید به جام های تورنمنتی. ناراحت نباشید ، آرزو بر جوانان عیب نیست . ان شاالله به فضل خدا کنفدراسیون آسیا یه مجوز برگزاری یه دوره تورنمنت 3 جانبه به کیسه می ده و به امید حق علیه باطل و کوری چشم پرسپولیسی ها ستاره سوم رو هم صید می کنید. اینم بگم امیدی به گرفتن جام تو مسابقات واقعی نداشته باشید. تخصص کیسه درو کردن ستاره از تورنمنت های 3 جانبه و 2 جانبه است.
  • کامران بهمنی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 6
    به نظر بنده آقای نکونام بهترین نتیجه را گرفته . با این بی بضاعت و سنگ اندازی بسیار از طرف باند مافیا..وقتی که صاحب و همه کاره استقلال همه پرسپولیسی و دست نشانده باند مافیا می باشند دیگر نباید انتظار داشت آب خوش از گلویمان پایین برود.. الحمدالله تیم به بحش خصوصی واگذار شد امیدوار هستیم به لطف خداوند از ظلم و ستم بر ما روا داشته اند خلاص شویم انشالله.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 8
    با سلام اقای فتح الله زاده استقلالی واقعی است ودرست میگن شیوه تیم حریف اینه که با کمک اشتباهات داوران که دیگه جزء لاینفک موفقیت های انهاست قهرمان میشود واستقلال را بناحق پشت سر می گذارد وبعدش توسط عده ای از نفوذیهای بین هواداران استقلال والبته با استفاده از بعض پیشکسوتان استقلال که متاسفانه یا دلسوز نیستند یا شرایط را درک نمی کنند جوری شعارها را تنظیم می کنند که تداعی شود کادر فنی وبازیکنان ومدیریت استقلال مقصر هستند ،پارسال برای حذف استقلال از آسیا و محروم کردن استقلال از قهرمانیهای سه گانه دقیقا از همین شگرد استفاده شد و با اشتباهات داوری و با پارتی بازی استقلال را از آسیا محروم کردند وتیم دوم لیگ را بجای ان معرفی کردند و بعدش سه گانه هم تقدیم پرسپولیس شد ،مقصر هم اقای فتح الله زاده و ساپینتو معرفی وهر دو فراری داده شدند.کسانی که با ناپاکی درورزش دنبال جامهای فراوان و امارسازیهای خیالی هستند باید بدانند ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و روزی تقلبی بودن همه این جامها ثابت خواهد شد هرچند وجدانهای بیدار هم الانم این واقعیتها را میدانند.
  • فرزاد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    11 0
    تو‌ جیب ما رو‌ نزن حمایت پیشکش هر چکی رو ۱۰ بار وصول کردی استقلال به روز سیاه کشوندی
  • رسول IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 0
    آیا کسی که اهل هر زدوبندی بوده و همیم چند ماه پیش جلو ملت روسیاه شد اجازه تریبون داره؟؟؟؟
  • حمید IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 1
    بابا ترو خدا با یه ساز و نوای تازه آهنگ مظلومیت بنوازید و بسرایید ... اولا دو هفته تا پایان لیگ مونده دوما خودتون هنرش رو ندارید .. آخرش ما حالا حالا قهرمانیم ..خخخخخخخخ
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 1
    پیرمرد اشتباه هات داوری برای تیم کیسه هم بشمار اگه مطمئن هستید داوری و همه ارکان فدارسیون با پرسپولیس هست و نمیذارن شما قهرمانی بیارید پس چرا ووقت خودتون رو میگیری انصراف بدید
  • رضا IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 0
    شما که مطمئن هستید یکسری دستها نمیخوان شما قهرمان بشین پس چرا این همه هزینه میکنید و به مسابقات ادامه میدین؟ طرفدارای همه تیمها همینو میگن هیچکدوم بازی خودشونو تحلیل نمیکنن ،بابا دست وردارین از این بهانه گیری ها . آدم از این مبیا با این سوابق و این ادعا ها بیشتر انتظار داره،مدیرهای ورزشی هم جای خود دارن.
  • ناشناس IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 1
    البته در اروپا بین تیمهای ریال مادرید و بارسلونا چنین موضوع داوری هم بود زمانی که مسی و رونالدو در بارسلونا و رئال مادرید بازی میکردند مدام از خرید داور حرف می‌زدند و همدیگر را متهم می‌کردند امیدوارم فصل بعد نه پرسپولیس جام بیاورد و نه استقلال تا دیگر این سر و صداها فروکش کنه
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    باباااااا بس کن هم استقلال با مجیدی قهرمان لیگ شد و هم خودت با فولاد قهرمان حذفی روبروی پرسپولیس . هی نمی زارن نمیزارن
  • سعید IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 0
    فتح الله زاده دوباره توی این شلوغی ها آمده یه حرفی بزنه تا سرپوشی برای همه کارهای قبلیش باشه و از این فضا برای بازگشتش به فوتبال و ماجراهای ... که قبلا به بار آروده سوء استفاده کنه و محبوبیت کسب کنه. جالبه که دیگه حتی خود استقلالی ها هم قبولش ندارن.
  • هوادار IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    سلام جناب فتح اله زاده.من طرفدار استقلال بودم از روزی که شما باپول بی زبان باشگاه منصب شوالیه ودوسناره همزمان خریدید از طرفداری دست برداشتم . ازروزی که ماجرای چک های کذایی که حساب باشگاه راخالی کردید ازفوتبال بدم امد.راستی چه کسی را داشتی که راست راست می گردی وسخن پراکنی میکنی
    • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      آره جون خودت که استقلالی هستی، تو که راست میگی ولی حق با منه