مرد جوانی که به اتهام قتل در زندان است برای پرداخت دیه به خانواده مقتول از داخل زندان کلاهبرداری می‌کرد.

زندان

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، مدتی قبل با شکایت‌های مردمی به پلیس مشخص شد که عده‌ای با ارسال پیامک برنده شدن در مسابقات رادیو و تلویزیونی و کشاندن افراد به پای دستگاه‌های عابربانک در حال کلاهبرداری از مردم هستند.

در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس پایتخت، آنها موفق شدند رد فرستنده پیامک‌ها و فرد کلاهبردار را به ‌دست آورند. بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل این کلاهبرداری مردی زندانی است که از داخل زندان رجایی‌شهر این کار را انجام می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که متهم مدتی قبل به همراه برادرش برای بازی رایانه‌ای به مغازه بازی‌های رایانه‌ای در محله نواب رفته اما یکی از مشتری‌ها برای آنها ایجاد مزاحمت می‌کند و به دو برادر اجازه بازی نمی‌دهد. پسر جوان که کینه مقتول را به دل گرفته، با او در خیابان بر سر همین مسأله درگیر می‌شود و او را به قتل می‌رساند.

متهم خیلی زود به اتهام قتل بازداشت می‌شود و با اعتراف به جنایت به دستور بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، به زندان می‌رود اما در زندان تصمیم می‌گیرد که با این شیوه اقدام به کلاهبرداری کند.

با برملا شدن این موضوع، از پسر جوان به خاطر کلاهبرداری‌هایش تحقیق شد و او گفت: وقتی در زندان بودم با خودم گفتم اگر خانواده‌ام بتوانند رضایت اولیای دم را بگیرند برای پرداخت دیه نیاز به پول دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که با این شیوه کلاهبرداری و پول جمع کنم. تحقیقات برای شناسایی شاکی‌ها ادامه دارد.

کد خبر 530671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha