یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۷
۰ نفر

گروه ورزشی:‌ علی کفاشیان روز شنبه از احتمال بخشیده شدن علی کریمی خبر داد ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که مسئولان فدراسیون در انتظار عذرخواهی رسمی این بازیکن هستند.

به‌گزارش فوتبال ایران، کریمی چند روز پیش در مصاحبه‌ای از عملکرد فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد و این موضوع در نهایت باعث شد تا پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه،‌ کریمی تا اطلاع‌ثانوی از حضور در تمرینات تیم‌ملی محروم شود.

به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال، کریمی باید به طور رسمی عذرخواهی کند تا اجازه حضور در تمرینات تیم‌ملی را پیدا کند ولی بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن عذرخواهی کرده و حرفش را پس بگیرد.

کریمی حتی در مصاحبه‌ای که دو  روز پیش انجام داد به طور شفاف اعلام کرد که به هیچ عنوان بابت حرف‌هایی که زده عذرخواهی نخواهد کرد.

عزیز ‌محمدی یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که در جلسه‌ای که منجر به محرومیت کریمی شد، حضور داشت در مورد آخرین وضعیت این بازیکن به فوتبال ایران می‌گوید:‌‌ «در این مورد باید با آقایان تاج یا کفاشیان صحبت کنید.

من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، فقط این را می‌گویم که ما برای بازگشت کریمی راه گذاشته‌ایم و گفتیم که او تا اطلاع‌ثانوی نمی‌تواند در تمرینات تیم‌ملی حضور داشته باشد.»
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: «اگر علی کریمی متنبه شود، محرومیت‌اش بخشیده خواهد شد.»

عزیزمحمدی ادامه می‌دهد: «عده‌ای می‌گویند اگر علی کریمی از فدراسیون انتقاد کرده و محروم شده است، پس چرا علی دایی که مشابه این کار را انجام داد با چنین محرومیتی مواجه نشد که در پاسخ باید گفت علی دایی در جلسه‌ای که با علی‌آبادی داشت به طور رسمی انتقاداتی را به فدراسیون فوتبال وارد کرد اما علی کریمی چنین‌کاری را نکرد بلکه او این اقدام را تنها در مطبوعات و مصاحبه‌های‌ رسانه‌ای خود انجام داده است. لذا فدراسیون فوتبال برای این که این رویه دیگر ادامه نداشته باشد وی را محروم کرده است.» 

رئیس سازمان لیگ‌برتر افزود: «فدراسیون فوتبال این محرومیت را تا اطلاع ثانوی برای علی کریمی در نظر گرفته، لذا در صورتی که وی متنبه شود، بخشیده خواهد شد.»

هرچند کفاشیان از احتمال بازگشت کریمی خبر داد، ولی به‌نظر می‌رسد که اختلاف این بازیکن با فدراسیون همچنان ادامه داشته باشد.

مسئولان فدراسیون همچنان در انتظار عذرخواهی کریمی هستند ولی بعید به نظر می‌رسد که او چنین حرکتی را انجام دهد.

کد خبر 53045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز