مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۵ روز آینده در برخی مناطق شمال کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و باد خواهیم بود.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: طی ۵ روز آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ تیر)، علاوه بر این مناطق، در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی ۳ روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار و رعد و برق و همچنین در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: طی ۲ روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۳ تیر) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲۴ تیر) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 530113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha