مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۵ روز آینده در برخی مناطق شمال کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و باد خواهیم بود.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: طی ۵ روز آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ تیر)، علاوه بر این مناطق، در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی ۳ روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار و رعد و برق و همچنین در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: طی ۲ روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۳ تیر) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲۴ تیر) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 530113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha