امینم و کید کادی، دو رپر امریکایی به مسئله استفاده نکردن از ماسک در دوران شیوع کرونا اعتراض کرده‌اند.

امینم و کید کادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، امینم در تک‌آهنگ  The Adventures of Moon Man and Slim Shady که اولین همکاریش با رپر امریکایی کید کادی محسوب می‌شود، موضوعات روز چون حملات وحشیانه پلیس و مسئله شیوع کرونا را بازتاب داده‌ است. 

در این آهنگ، امینم رپ می‌زند: «گروه شدن ابله‌ها در محل کار. نیمی از ما مثل آخرالزمان زامبی‌ها در اطراف راه می‌رویم. نیمی دیگر بی‌خیال شده‌اند و نمی‌خواهند ماسک بزنند و بقیه را مسخره می‌کنند. و این طوری است که بیماری مسری لعنتیت را به من منتقل می‌کنی. من هم با همان سبدی خرید می‌کنم که تو خرید می‌کنی، اما الان در تابوتی خوابیده‌ام که سرفه تو باعثش شده است.»

اعتراض امینم به نپوشیدن ماسک در زمانه شیوع کرونا در حالی است که نه تنها گروهی از مردم، بلکه عده‌ای از سیاستمداران هم از زدن ماسک صورت امتناع می‌کنند.

مسئله دیگری که در این آهنگ به آن پرداخته شده، مسئله کشته شدن جرج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس است. در حالی که زانوی پلیس به مدت ۹ دقیقه روی گردن فلوید بود و او بارها گفت که نمی‌تواند نفس بکشد. اشاره دیگر او به کشته شدن احمد آربری، جوان ورزشکار سیاه‌پوست است که فوریه امسال به دست یک پدر و پسر در جورجیا به ضرب گلوله و با انگیزه نفرت نژادپرستانه به قتل رسید.

کد خبر 529863

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha