مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

پیکر مطهر شهید مدافع سلامت دکتر فرهاد سرحدی امروز پنجشنبه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی‌ در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

شهید مدافع سلامت دکتر فرهاد سرحدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پیکر مطهر شهید مدافع سلامت دکتر فرهاد سرحدی متخصص جراحی عمومی فرزند شهید علی سرحدی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در جوار شهدای مدافع سلامت در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) به خاک سپرده شد.

برادر بزرگ این شهید مدافع سلامت اظهار کرد: شهید فرهاد سرحدی نمونه کامل یک پزشک متعهد و تلاشگر بود که برای مداوای بیمارانش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کرد.

منوچهر سرحدی بیان کرد: شهید مدافع سلامت فرهاد سرحدی متخصص جراحی بود، برادرم شهیدم پس از عمل جراحی یک بیمار کرونایی طی هفته گذشته به این ویروس منحوس مبتلا شد و پس از یک هفته بیماری به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: شهید فرهاد سرحدی روز شنبه (۱۴ تیرماه) به دلیل بروز علائم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و روز چهارشنبه (۱۸ تیرماه) به شهادت رسید.

سرحدی عنوان کرد: برادر شهیدش در بیمارستان‌های ایرانشهر تهران و اسلامشهر به درمان بیماران می‌پرداخت، شهید فرهاد سرحدی بیماران کرونایی را عمل می‌کرد.

وی در پایان از تمامی همه مردم درخواست کرد دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شهید مدافع سلامت فرهاد سرحدی فرزند شهید ترور علی سرحدی از شهدای شهرستان سقز کردستان است.

کد خبر 529384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر صادق IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    2 0
    خدا وند اقای دکتر سرحدی را غریق رحمت کن انسان بسیار مهربان وبا ایمان وشریفی بودند