به گزارش همشهری آنلاین، والاستریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد یک پهپاد به یک نفتکش حامل حدود دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز اصابت کرده است.
این مقام آمریکایی جزئیاتی درباره میزان خسارت واردشده، تلفات احتمالی یا هویت نفتکش ارائه نکرده است.
تاکنون هیچ مقام ایرانی به این ادعا واکنش نشان نداده و منابع مستقل نیز صحت این گزارش را تأیید نکردهاند.
این ادعا در حالی مطرح میشود که تنشها در منطقه و بهویژه پیرامون امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز طی روزهای اخیر افزایش یافته است.
نظر شما