سرپرست فرمانداری بوکان گفت: ۴۰ نفر از کادر درمانی بیمارستان شهید قلی‌پور در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، لقمان خسروپور با اشاره به اینکه بیمارستان شهید قلی پور بوکان ۷۵۰ پرسنل دارد، اظهار داشت: بیشتر این افراد بهبود یافتند که بازگشت آنان به بخش درمان این شهرستان باعث افزایش روحیه خود و همکاران شده است.

وی با بیان اینکه نخستین شهید عرصه سلامت آذربایجان‌غربی به بوکان تعلق دارد، اضافه کرد: به جز یک نفر از اعضای بخش مرکز بهداشت  که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بود و در حال حاضر بهبوی کامل یافته و از قرنطینه نیز خارج شده، مورد بدحال و وخیم در بین این افراد نداشتیم.

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه این شهرستان جزو شهرستان‌های قرمز به لحاظ افزایش تعداد بیماران مبتلا به کروناست، افزود: در این شرایط همراهی مردم لازم و ضروری است تا ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

خسروپور در خصوص احتمال بازگشت محدودیت‌های جدید در بوکان ادامه داد: در اعمال محدودیت‌ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا برای شهرستان‌های با وضعیت قرمز هستیم.

وی در مورد موج دوم کرونا در بوکان بیان کرد: موج دوم این بیماری از ۱۵ خرداد شروع شده و تاکنون در حال افزایش بوده و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های درنظر گرفته شده، این ظرفیت در بیمارستان وجود دارد که تعداد تخت‌ها را به ۱۵۰ تخت افزایش دهیم و در همین راستا تعداد تخت‌های ویژه نیز قابل ارتقاست.

بوکان از شهرهای درگیر با کرونا و جزو شهرستان‌های قرمز آذربایجان‌غربی است.

کد خبر 528846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha