یوونتوس شب گذشته برای چهارمین بار در این فصل شکست خورد اما هنوز با اقتدار در صدر جدول ایستاده است. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی بعد از این باخت در صفحه اینستاگرامش نوشت: نتیجه‌ای که مقابل میلان رقم خورد دلخواه ما نبود. باید سرمان را بالا بگیریم و به کار و تلاش ادامه دهیم.

یوونتوس

به گزارش همشهری آنلاین، پیولی سرمربی میلان  بعد از این برد ارزشمند در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: باید بعد از این برد از بازیکنان تمجید کنم. آنها در این بازی به شکل باورنکردنی عمل کردند. آنها در شرایط سخت بازی هم ایمان داشتند سربلند می شوند به همین خاطر در پایان بازی این برد بزرگ را کسب کردند.

وی افزود: این نتیجه کاری است که به همراه میلان انجام دادیم. البته این را می دانیم که جایگاه ما در جدول سری آ نشان دهنده این تلاش ما نیست. به همین خاطر روی کار خود تمرکز کردیم تا بتوانیم جایگاه خود را بهتر کنیم. الان می توانم به تمام بازیکنان اعتماد کنم. فصلی غیرعادی را پشت سر می گذاریم و باید چند روز آینده به مصاف ناپولی برویم. به همین خاطر باید از این برد خوشحال باشیم و خود برای بازی آینده آماده کنیم.

 سرمربی روسونری ادامه داد: ما از پنالتی به دست آمده نهایت استفاده را کردیم. بعد از آن موفق شدیم به بازی برگردیم و جلو بیفتیم. البته از دریافت گل دوم ناراحت هستم چون دفاع در این گل می توانست بهتر از این ها عمل کند.

 در همین رابطه سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری بعد از بازی  گفت: به نظرم در ۶۰ دقیقه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم. ساری  بیان کرد:  ما سوار بر بازی بودیم و کنترل میدان را در اختیار داشتیم. بعد از آن تمرکز خود را از دست دادیم. دیگر نباید به این شکست فکر کنیم  چون ۳ روز دیگر بازی بعدیمان است و باید خود را آماده کنیم.

وی افزود: ما  ۱۵ دقیقه مقابل میلان تمرکز خود را از دست دادیم. این اتفاق برای تیم های دیگر هم می افتد. باید به نکات مثبت بازی نگاه کنیم چون ما به مدت یک ساعت عملکرد خوبی داشتیم. درست است برخی نکات منفی در بازی داشتیم ولی تمام تیم ها این روزها در دقایق پایانی دچار مشکل می شوند و باید در بازی های آینده این اشتباهات را تکرار نکنیم.

سرمربی بیانکونری ادامه داد: اینجا بنشینیم و درباره اشتباهات خود در این بازی تفسیر و تحلیل کنیم چیزی درست نمی شود. این اقدام باعث می شود تا تمام زحمات ما تا اینجای فصل زیرسوال برود. به همین خاطر همه را به آرامش دعوت می کنم تا برای بازی آینده آماده شویم.

 یوونتوس با این باخت با ۷۵ امتیاز در صدر جدول ماند. میلان با این پیروزی ارزشمند ۴۹ امتیازی شد و به رده پنجم سری آ رسید.

کد خبر 529137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha