چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰
۰ نفر

تیم فوتبال آث میلان در یک شب رویایی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود مقابل یوونتوس به پیروزی قاطع چهار بردو دست یابد.

یوونتوس

به گزارش همشهری آنلاین، خوش بین ترین هوادار میلان هم نمی توانست نتیجه امشب بازی تیمش مقابل صدرنشین فوتبال باشگاه های ایتالیا را پیش بینی کند. میلان با یک بازگشت رویایی برابر یوونتوس به دومین موفقیت بزرگش در این هفته دست یافت. میلان برای اولین بار  پس از ۴۱ سال بعد از پیروزی ۴ بر ۰ مقابل یوونتوس، موفق شد برابر این تیم ۴ گل به ثمر برساند.

نیمه اول بازی دو تیم بدون حادثه مهمی خاتمه یافت اما در نیمه دوم ۶ گل ردو بدل شد.

یوونتوس ابتدا در دقیقه ۴۷ روی حرکت انفرادی آدرین رابیو و شلیک مهار نشدنی اش دروازه میلان را بازکرد. در دقیقه ۵۳ کریستیانو رونالدو رو ارسال بلند خوان کودرادو  پشت مدافعان میلان صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق برای دومین بار توپ را از خط دروازه جیانلوئیجی دوناروما عبور داد.

خطای هند مشکوک لئوناردو بونوچی با تشخیص داورویدیویی یک پنالتی را به سود میلان به ارمغان آورد. زلاتان ابراهیموویچ در دقیفه ۶۲ این ضربه را برخلاف حرکت وویژیک شزنی دروازه بان لهستانی یووه تبدیل به گل کرد. این حادثه روند بازی را به کلی تغییر داد. ۴ دقیقه بعد مهاجم سوئدی میلان با پاسی که برای فرانک کِسیه فرستاد پایه گذار گل تساوی تیمش شد و در نهایت شلیک پای راست این مهاجم سیاه پوست بازی را به تساوی کشاند.

حتی تعویض های پی در پی ساری مانع از باخت سنگین یوونتوس نشد. در دقیقه  ۶۷  لیائو  روی پاس آنته ربیچ از سمت چپ به سمت دروازه یوونتوس یورش برد و شلیک او بعد از برخورد به مدافع یوونتوس درون دروازه چرخید تا میلان در این بازی از حریفش پیش بیفتد.

اشتباه مرگبار بازیکن یوونتوس در ارسال پاس عرضی این فرصت را برای میلان فراهم کرد تا با شلیک پای چپ آنته ربیچ به گل چهارم دست یابد. یوونتوس آخرین بازی که در یک دیدار ۴ گل دریافت کرده بود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷ و بازی برابر رئال مادرید برمی‌گردد

یوونتوس برای چهارمین بار در این فصل شکست خورد تا با ۷۵ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بماند. لاتزیو نیز با ۶۸ امتیاز در جایگاه دوم قراردارد. این تیم نیز روز سه شنبه دوبریک مغلوب لچه شد تا دومین شکست متوالی خود را در این هفته تجربه کند.

کد خبر 528969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha