همشهری آنلاین: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با یک دستگاه کامیون ولوو در محور ملایر – اراک، 23نفر کشته و 11نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جاویدان فرمانده پلیس راه استان همدان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس راه استان همدان ساعت 13 و 30 دقیقه بعدازظهر روز پنج شنبه از وقوع یک فقره تصادف در محور ملایر – اراک مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل مشاهده شد یک دستگاه خودروی کامیون حامل خاک پوکه معدنی که از اراک به ملایر در حرکت بوده با یک دستگاه خودروی اتوبوس به رانندگی فردی به نام محمد صالح 47ساله، اهل کرمانشاه که از کرمانشاه به مقصد بندرعباس در حرکت بوده برخورد کرده اند.

جاویدان ادامه داد: در نتیجه این برخورد 23 نفر از مسافران اتوبوس و راننده و سرنشین خودروی تریلی (سه نفر زن و 20نفر مرد) در دم کشته و 11 نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ جاویدان افزود: با هماهنگی به عمل آمده کشته شدگان به سردخانه بهشت هاجر و مجروحان به بیمارستان امام حسین شهرستان ملایر منتقل و سه نفر از مجروحان برای درمان به بیمارستان‌های همدان و تهران اعزام شدند.

وی علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده خودروی اتوبوس ولوو به علت فرار از تصادف به طرز غلط به میزان 50درصد و نیز بی مبالاتی از جانب راننده خودروی کامیون ولوو به علت تجاوز به چپ به میزان 50درصد اعلام کرد.

وی در پایان گفت: به علت حجم بالای تردد و کم عرض بودن این جاده، هر ساله شاهد کشته شدن تعداد زیادی از هموطنانمان در این مسیر می باشیم.

کد خبر 52902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز