معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به ناتمام ماندن امتحانات مجازی برخی دروس دانشگاه‌ها به دلایلی همچون قطعی اینترنت، از امکان برگزاری مجدد این امتحانات خبر داد.

علی خاکی صدیق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تکلیف دانشجویانی که آزمون مجازی آنها به دلایل مختلف ناتمام مانده است، گفت: وقتی امتحانی برگزار شود و به هر دلیل آن امتحان ناتمام بماند و برگزار نشود، تصمیم آن با مجری برگزارکننده امتحان است.

وی ادامه داد: اینکه دانشگاه تشخیص دهد امتحان مجازی که برگزار کرده است به دلیل قطعی اینترنت و دلایل دیگر صحیح نبوده، می‌تواند مجدد امتحان را برگزار کند. وزارت علوم این موضوع را در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده و تشخیص آن با وزارت نیست.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها در این زمینه تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده‌اند.

امتحانات غیرحضوری این ترم دانشگاه‌ها بیش از ۱۰ روز است که آغاز شده، برخی از دانشجویان به دلایل مختلف مانند اختلال در سامانه، بروز مشکل در بارگذاری پاسخنامه، قطع اینترنت و دیگر دلایل نتوانستند آزمون غیرحضوری خود را با موفقیت به پایان ببرند.

با این حال و با توجه به صحبت‌های دانشجویان، تکلیف نمره برخی از آزمون‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست دانشگاه‌ها در قبال امتحانات نیمه‌کاره دانشجویان و آن‌هایی که به هر دلیل نتوانسته‌اند با موفقیت امتحان دهند، چه تصمیمی خواهند گرفت.

کد خبر 528818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha