سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

مرکز محله چند منظوره «درخشان» که سومین پاتوق محلی در محله اتابک است با حضور مسئولان شهری افتتاح شد.

محلی

همشهری آنلاین: مرکز محله چند منظوره «درخشان» در محله اتابک افتتاح شد. «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه ۱۵ دراین‌باره گفت: «با توجه به کمبود سرانه‌های تفریحی در محله اتابک سومین مرکز محله با عنوان «درخشان» در این محله با حضور مسئولان شهری در این محله افتتاح شد.» او ادامه داد: «این مرکز با همت سازمان نوسازی و با هدف تأمین سرانه‌های سلامت و بهداشت، ارتقا ی کیفیت زندگی شهروندان در محله اتابک و درزمینی به مساحت ۴۰۰‌مترمربع ساخته شده‌است.» او درباره امکانات این مرکز افزود: «در این مرکز ساختمانی با مساحت ۱۲۰مترمربع برای ارائه خدمات سلامت و مشاوره بهداشتی به شهروندان، ۳۰۰‌مترمربع محوطه‌سازی شامل فضای سبز، مبلمان شهری، آبنما و میز شطرنج ساخته و نصب شده‌است. برای ساخت این مرکز ۸ پلاک ثبتی تملک شده است.» او گفت: «پیش از این هم مراکز محله «خاتون» و «شیرین‌دخت» در بافت فرسوده منطقه ۱۵ به بهره‌برداری رسید. 

کد خبر 526511

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha