مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

۵۰ نفر از فعالان صنعت گردشگری شامل مدیران دفاتر مسافرتی، راهنمایان تورها و بلاگرهای و فعالان فضای مجازی این حوزه در قالب یک تور امروز یکشنبه هشتم تیر وارد قزوین شدند.

گردشگری قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این تور به مدت ۲ روز و باهدف آشناسازی فعالان گردشگری کشور با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر قزوین و شهرستان آوج برگزار می‌شود.

در این تور راهنمایان، نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی، فعالان شبکه‌های اجتماعی، عکاسان و خبرنگاران از استان‌های تهران، البرز، قم، مازندران، گیلان، کرمانشاه، اصفهان، همدان و زنجان حضور دارند و در سفر خود به استان قزوین با جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی - فرهنگی شهر قزوین و شهرستان آوج آشنا می‌شوند.

دروازه تاریخی درب کوشک، دهکده طبیعت و مجتمع اقامتی بامسان واقع در منطقه نمونه گردشگری باراجین، مسجد جامع عتیق و خیابان سپه، کاخ موزه چهلستون، موزه شهر، حسینیه امینی‌ها، آب‌انبار سردار بزرگ و مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه در قزوین و پل معلق، آبشار شاه دره، کاروانسرای شاه‌عباسی آوج و برج‌های دوگانه خرقان در شهرستان آوج از آثار و جاذبه‌هایی هستند که فعالان گردشگری کشور در این تور ۲ روزه از آن‌ها بازدید می‌کنند.

کمک به معرفی جاذبه‌های قزوین و تبدیل این استان از معبر به مقصد گردشگری از اهداف برگزاری این تور است.

کد خبر 526262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha