معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از رویا جانفزا دختر کوهنوردی که برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌های خائیز در کهگیلویه و بویراحمد دچار مصدومیت شد، تقدیر کرد.

رویا جانفزا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از  رویا جانفزا، دختر  ۱۹ ساله ای که برای خاموش کردن آتش به کوه‌های خائیز در دهدشت رفته بود، تقدیر کرد.رویا جانفزا در پی اطفا حریق زاگرس دچار مصدومیت از ناحیه دو پا شد که معصومه ابتکار در ارتباط زنده با خبرگزاری برنا از خدمات ارزنده او به مناسبت تولد حضرت معصومه تقدیر به عمل آورد. این دختر دوستدار محیط زیست پس از اطفا آتش در زاگرس و در حین برگشت از ارتفاعات خائیز در حالی که هوا تاریک شده بود با سقوط ناگهانی سنگی از ارتفاعات از ناحیه دو پا مصدوم و پای چپش دچار شکستگی و پای راستش نیز زخمی شد.

او در این ارتباط از مسئولین درخواست کرد تا توجه بیشتری به آسیب دیدگان داشته باشند چرا که تا کنون هزینه‌های زیادی را برای امور درمانی خود پرداخت کرده است. رویا جانفزا همچنین تاکید کرد که چنانچه مجدد بهبود پیدا کند برای دفاع از طبیعت و محیط زیست اقدامات لازم همانند گذشته را انجام خواهد داد.

کد خبر 524946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha