یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از اقدام یک نهاد برای گرفتن سند ۷۰ هکتار از بوستان ولایت خبر داد.

بوستان ولایت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) این شورا شهر در تذکری به شهردار تهران گفت: تذکر من در رابطه با بوستان ولایت و رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم درباره توسعه فضاهای سبز شهر تهران است.

عضو شورای شهر تهران افزود: در راستای توسعه فضاهای سبز شهر تهران اقدامات خوبی همچون احداث بوستان ۰۶ در حال انجام است که تجربه‌ای بسیار ارزشمند است. در محدوده بوستان ولایت نیز در جنوب شهر تهران نظیر این اقدام در دوره گذشته آغاز شد؛ اما متاسفانه در ادامه ابتر مانده است.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون شش مطالعه مفصل در رابطه با این بوستان انجام شده است افزود: علی رغم انجام این مطالعات متاسفانه هیچ یک از آنها تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته است. علاوه بر این یکی از نهادها اقدام به دریافت سند مالکیت در این بوستان کرده است.

نژادبهرام تاکید کرد: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری این بوستان را به عنوان هدیه و فضای سبز دستور دادند که در اختیار شهروندان باشد، با توجه به کم توجهی ما، یکی از نهادها در حال گرفتن سند برای ۷۰ هکتار از این بوستان است. بی‌تردید شهرداری تهران پس از انجام ۶ طرح مطالعاتی و مفصل برای این بوستان باید به یک جمع بندی نهایی برسند.

کد خبر 524745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    4 0
    کدام نهاد!!!!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    2 0
    چرا اسم ها را نميگيد و بگم بگم راه مي اندازید
  • سهیل SE ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    2 0
    حتی جرات گفتن اسم این نهاد را ندارید بعد میخواهید با فساد مبارزه کنید جون باباتون