رئیس شورای شهر تهران به تخریب بنای اضافی ملک نهاد ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد.

محسن هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز سه‌شنبه ۳ تیر در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز نیز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران در راستای همدلی و انسجام و همچنین تعامل با مجمع نمایندگان تهران برای حل مشکلات پایتخت برگزار شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار اعضای شورای شهر تهران با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دیدار رئیس شورای شهر تهران با رئیس مجلس یک امر طبیعی است و به موقع انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به اجرای تصمیمات در ارتباط با کمیسیون ماده ۱۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ مشکل اصلی تخریب است و در واقع در این ارتباط ما دچار مشکلات هستیم و پرونده‌هایی که منجر به تخریب می‌شوند، خیلی کم اجرا شده است.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در رابطه با ملک نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر با تمام پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ همانند ملک نهاد ریاست جمهوری برخورد شود، دیگر در شهر تخلفی نخواهیم داشت و لازمه ماده ۱۰۰ این است که بخش اجرای تخریب نیز عملیاتی شود.

ایسنا نیز در این زمینه نوشت: محسن هاشمی با بیان این که این ملک خانه شخصی نیست و قرار بود دفتر ریاست جمهوری شود گفت: به نظرم روحانی در این زمینه ظلم شده است چرا که این خانه متعلق به نهاد ریاست جمهوری  و نه شخص رئیس جمهور است.

کد خبر 524711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    2 1
    زور همه فقط به روحانی میرسه؟؟؟؟ اما دیگران این همه خلاف انجام دادن کاری نکردن؟؟؟؟؟به خصوص انلاک نجومی زمان قالیباف!!!!
  • DE ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    ببینید قدرت چه ها که نمکنه!!!!!!!!!...........