عضو شورای شهر تهران درباره نقشه راه مناسب‌سازی معابر پایتخت و حواشی پیاده‌راه شهریار در پهنه رودکی توضیح داد.

پیاده رو سازی خیابان کریم خان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت به تشریح جزئیات بازدید از خیابان کریمخان پرداخت و گفت: در ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت، برنامه‌ای جامع تهیه کرده‌ایم تا بر اساس آن ۵۰۰ کیلومتر از معابر پایتخت را جهت رفاه حال توان‌یابان مناسب‌سازی کنیم.

عضو شورای شهر تهران در ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت با اشاره به این نکته که در این طرح خیابان کریمخان زند به عنوان معبر آزمایشی انتخاب شد، افزود: اقدام‌های خوبی در خیابان کریمخان زند برای مناسب‌سازی معبر انجام شد و تمام موانع فیزیکی این معبر در ضلع جنوبی حد فاصل کالج تا کلیسا برداشته شد.

نژادبهرام در تشریح جزئیات موانع حذف شده، گفت: جعبه تقسیم برق و اتصالات و دریچه کانال‌های شهری از جمله مواردی است که از طول معبر کریمخان حذف شده است.

او ادامه داد: یکی دیگر از موانعی که برداشته شد انتقال پایه تابلوهای راهنمایی و رانندگی بود. نصب نشانگرهای حسی برای افراد نابینا، یکی دیگر از اقدام‌های انجام شده در روند مناسب‌سازی معبر کریمخان زند است.

نژادبهرام‌ در پاسخ به این سوال که چه معابری در برنامه مناسب‌سازی ۵۰۰ کیلومتری تهران دارای اولویت است، گفت: قرار است نقشه ۵۰۰ کیلومتر از معابری که قرار است مناسب‌سازی شود تا ۱۰ تیر ماه دریافت شود.

او با گریزی به مناسب‌سازی پیاده راه شهریار گفت: مناسب‌سازی پیاده راه شهریار در پهنه رودکی باید ‌انجام شود و در حال حاضر پیمانکار جهت مناسب‌سازی پیاده‌راه شهریار انتخاب شده است.

کد خبر 522879
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha