رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر درخصوص قرار گرفتن رامسر در وضعیت زرد بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر شهرستان رامسر در وضعیت زرد قرار دارد اما احتمال بحرانی شدن وضعیت در تعطیلات آخر هفته وجود دارد.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا مبشری دوشنبه ۲۶ خرداد در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: برخی ادارات جز ستاد مقابله با ویروس کووید۱۹ هستند باید گزارش‌های خود را ارائه و اعلام کنند تا نقاط قوت و ضعف را بدانیم و برنامه‌ریزی کنیم، با توجه به اینکه اقامتگاه‌ها تنها باید از ۵۰ درصد ظرفیت خود استفاده کنند، مبارزه و مقابله با ویروس کرونا در طرح‌های دریا نیز باید رعایت شود.

وی اظهار کرد: بیشترین شیوع کرونا را در کتالم و سادات‌شهر داشتیم، در حال حاضر شهرستان رامسر در وضعیت زرد قرار دارد اما احتمال بحرانی شدن وضعیت در تعطیلات آخر هفته وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از ارزیابی خطر ۱۰ تا ۲۳ خردادماه خبر داد و افزود: در این مدت زمان ۳۰ نفر مورد بستری در بیمارستان رامسر بوده که سه نفر فوتی داشتیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در آینده به شهرستان به وضعیت سفید برسد، اما این به معنی عدم وجود ویروس نبوده و همیشه باید نکات بهداشتی رعایت شود.

مبشری به رعایت موارد بهداشتی در جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و گفت: برخی اپراتورها از لوازم بهداشتی استفاده نکرده که جای پیگیری دارد.

وی در زمینه ممنوعیت استفاده از قلیان نیز اظهار کرد: بالغ بر ۴۰۰ مورد در ایام ممنوعیت کرونا جمع‌آوری شد و اداره صمت و اماکن نیروی انتظامی باید کمک کنند تا پیگیری جدی در این زمینه انجام شود.

کد خبر 522073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha