شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نخستین رویداد فرهنگی است که بخشی ویژه برای پاسداشت مدافعان سلامت دارد. در این بخش آثار داخلی و خارجی در قالب فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند، پویانمایی، نماهنگ و موشن‌گرافیک رقابت می‌کنند.

بخش مدافعان سلامت جشنواره فيلم مقاومت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، ایران و بسیاری از کشورهای جهان در چهار ماه گذشته درگیر ویروس کرونا بوده‌اند و در روزهای سخت مبارزه با این بحران ملی، کادر درمان، پزشکان و پرستاران در سراسر ایران با روحیه جهادی و ایثار و ازخودگذشتگی تلاش کردند پیشروی این ویروس مهار شود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نخستین رویداد فرهنگی است که بخشی ویژه برای پاسداشت مدافعان سلامت دارد. ثبت نام در این بخش بین‌المللی از ۲۰ خرداد ۹۹ آغاز شده و آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد است. آثاری که به بخش رقابتی راه بیابند ۱۲ شهریور معرفی می‌شوند.

هیات داوران در این بخش شش تندیس و دیپلم افتخار اهدا خواهد کرد. همچنین در حاشیه بخش ویژه مدافعان سلامت، مجموعه‌ای از عکس و پوسترهای مرتبط با این موضوع از میان آثار ارسالی هنرمندان عکاس و گرافیست انتخاب و به صاحبان آثار برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به دبیری مهدی عظیمی میرآبادی ۳۱ شهریور تا ششم مهر (هفته دفاع مقدس) در بخش‌های مدافعان سلامت و جشنواره جشنواره‌ها و اول تا هفتم آذرماه (هفته بسیج) در بخش‌های سینمای ایران و جهان، سیدالشهداء مقاومت، روایت قلم، نقد و پژوهش تحلیل، جشنواره جشنواره‌ها و انتخاب برگزیدگان ملی فیلمسازان بسیجی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه moqavematfilmfest.ir مراجعه کنند.

کد خبر 521628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha