رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در بازدید از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان ورزقان گفت: نظارت‌های مستمر بر تمامی مراحل فعالیت معادن انجام می‌شود و هرگونه برداشت غیرمجاز از معادن ممنوع است.  

معدن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، حبیب امین‌زاده، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ورزقان بر نقش حمایتی سازمان صمت استان از صنعتگران، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های بومی مناطق و استفاده از مزیت‌های رقابتی برای تولیدکنندگان فرصتی برای جهش تولید است.  

رئیس‌سازمان صنعت، معدن وتجارت استان توجه به تعیین اولویت‌ها و تبیین برنامه‌های میان‌مدت و بلند مدت توسط سرمایه‌گذاران را اثربخش دانست و افزود: انجام اقدامات هدفمند و توسعه محور همواره در دستورکار سازمان صمت بوده و در همین راستا تامین امنیت سرمایه یکی از مهمترین اقدامات و تکالیف مهم بوده است که تحقق این امر با قوت دنبال می‌شود.  

امین‌زاده درباره معدن طلای اندریان گفت: سازمان صمت استان با تسریع در صدور مجوزهای قانونی لازم و نظارت‌های مستمر بر روند انجام عملیات‌های معدنی همواره پشتیبان بخش معدن استان بوده است.  

وی تضمین امنیت فعالین بخش معدن را نیازمند تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه‌های حاکمیتی استان دانست و گفت: فعالان معدنی نیز مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی در تمامی مراحل فعالیت هستند.  

رئیس سازمان صمت استان بر ممنوعیت هرگونه برداشت غیر مجاز از معادن تأکید کرد و گفت: مجموعه حاکمیتی استان اعم از استانداری، سازمان صمت، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و دادگستری در چارچوب قانون همواره پشتیبان فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران بوده و در مواجهه با جرایم و تخلفات، اقدامات قانونی را با قدرت پیگیری خواهند کرد.  

کد خبر 521172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha