چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

معاون استانداری کرمانشاه گفت: بخش فیروزآباد یکی از مناطق مهم استان در تولید زعفران است در همین راستا از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتظار دارم نسبت به تهیه سند توسعه بخش‌های محروم استان جدیت و نگاه ویژه‌تری داشته‌باشند.

زعفران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت حاتمی، معاون استانداری کرمانشاه گفت: بخش فیروزآباد یکی از مناطق مهم استان کرمانشاه در بخش تولید زعفران است. از هر طرح تولیدی و خدماتی به‌ویژه در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، دام و طیور و خدماتی که منجر به ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم این بخش شود حمایت می‌کنیم و تسهیلات و امکانات لازم را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

او گفت: توسعه سرفیرز آباد با توجه به موقعیت خاصی که دارد، مردمانی سختکوش، با انگیزه و زحمتکش دارد برای ما مهم است و به همین خاطر از مدیران حوزه اقتصادی استان خواسته‌ایم که پتانسیل‌های رشد و توسعه این بخش را شناسایی تا بتوانیم زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.  

حاتمی گفت: در خصوص مشکلاتی که در زمینه‌های آب، راه و گاز وجود دارد نیز با مدیران مرتبط با این حوزه‌ها رایزنی خواهیم کرد که انشاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات زیرساختی این بخش را حل کنیم و بخش سرفیروز آباد در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد و در این راه از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتظار دارم نسبت به تهیه سند توسعه بخش‌های محروم استان جدیت و نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

کد خبر 517691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha