۲۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی اظهارات مدیرعامل صندوق بازنشستگی در ارتباط با تفاوت سطح زندگی بازنشستگان به وزیر رفاه تذکر دادند و تاکید کردند: اظهارات نسنجیده مدیرعامل صندوق بازنشستگی "نمک پاشیدن به زخم بازنشتگان" است.

مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل تسنیم، در پی اظهارات اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با حقوق بازنشستگان و اظهارات وی درباره تفاوت سطح زندگی بازنشستگان و حقوق پرداختی به بازنشستگان، ۲۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همین رابطه  به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادند.

در این تذکر خطاب به وزیر رفاه آمده است:  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی روزهای گذشته در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با این حقوقی که به بازنشستگان می‌دهید، می‌توانید زندگی کنید؟ گفته بود: سطح زندگی متفاوت است و تنظیماتی که هر فرد در آن زندگی می‌کند، تفاوت دارد.

این اظهارات که اساساً در آستانه سالروز رحلت امام مستضعفین بویی از نحوه مواجهه یک مسئول جمهوری اسلامی با ولی‌نعمتان این انقلاب عزیز نبوده است و در چارچوب دیدگاه لیبرال قابل تفسیر است، عملاً نمک به زخم بازنشستگان پاشیدن است و انتظار این است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن برخورد متناسب با مدیرعامل صندوق بازنشستگی از ملت عزیز به صورت رسمی عذرخواهی کند.

کد خبر 517613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 0
    اینها همون مرفهین بیدردن که امام خمینی فرمودند چون درک درستی از وضعیت مستضعفان ومحرومین ندارن
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه . آخه خودتان هم همان هستید . شماها هم به فکر مردم نیستید و اولین کاری که کردید افزایش حقوق بود . چقدر ریا کاری؟