مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۵ درصدی حق عائله‌مندی بازنشستگان خبر داد و گفت: این افزایش در حقوق خردادماه بازنشستگان پرداخت می‌شود.

صندوق بازنشستگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، اکبر افتخاری در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ارائه بیمه‌نامه‌های تخفیف‌دار و تخصیصی بیمه ملت به بازنشستگان کشوری گفت: صندوق بازنشستگی یکی از اقدامات بسیار مهمی که برای بازنشستگان در سال جاری انجام داده این است که با افزایش سرانه درمان بازنشستگان از ۶۰ به ۱۴۰ هزار تومان توانسته پوشش تعهدات بیمه تکمیلی را به دو برابر افزایش دهد و همچنین در برخی از موارد، پوشش‌های جدید نیز اجرایی شده است. وی افزود: از اول خرداد بیمه نامه جدید تکمیلی اجرایی شد و بازنشستگان از تسهیلات بیمه درمان برخوردار شدند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به تفاهم‌نامه‌ای که با بیمه ملت برای بازنشستگان به امضا رسید، اشاره و تصریح کرد: با همکاری این شرکت بیمه‌ای که در مجموعه صندوق کشوری است و برخی از بازنشستگان نیز سهامدار هستند، بیمه نامه‌هایی طراحی شده مانند بیمه ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر و حوادث و بیمه نامه کرونا که بازنشستگان کشوری با تخفیف و تخصیص از این بیمه‌ها برخوردار می‌شوند.

افتخاری گفت: البته ۲۰ درصد باید پیش پرداخت اولیه داشته باشند و مابقی اقساط را طی ۱۲ ماه پرداخت کنند.

وی در خصوص خدمات دندانپزشکی اظهار داشت: بیمه خدمات تکمیلی (خدمات دست دندان) را اضافه کرده‌ایم و در حوزه بیمه ملت نیز قصد داریم در حوزه دندانپزشکی نیز خدماتی را به بازنشستگان ارائه کنیم که در آن به سمت ارزان کردن خدمات پیش می‌رویم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۵ درصدی حق عائله‌مندی خبر داد و گفت: این افزایش در حقوق خردادماه برای بازنشستگان ارائه می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت نیز واریز می‌شود.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا حقوق بازنشستگان برای زندگی آنان کافی است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سطح حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم چراکه حقوق فعلی، هزینه‌های زندگی آنان را تأمین نمی‌کند و البته تمام ارکان دولت این دغدغه را دارند.

کد خبر 516796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    4 2
    اقا چرا یکطرفه تیتر میزنید خبر خوش غلط است خودت هم روزی بازنشسته میشوی امیدوارم به درد ما مبتلا بشی اونوقت حالت را میپرسم .
  • ناشناس IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    16 2
    چرا عائله مندی بازنشستگان با شاغلین درسال ۹۹فرق دارد وخلاف قانون است ضربه دیگری بر پیکر نیمه جان بازنشستگان توسط نوبخت وقانون گریزی ایشان چرا مجلس ورود نمیکند
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      11 0
      مجلسی ها بعد از افزایش میلیونی حقوق خودشان، تا اطلاع بعدی مشغول ختم قرآن و عزل و نصب در استانها هستند و فرصتی برای رسیدگی به مشکلات ما ندارند.
  • یک بازنشسته IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    13 4
    خیلی جالبه که حدود ۳۹۰۰۰ تومان به عائله مندی و حق اولاد اضافه شده رو با تیتر خبر خوش میزنید! برای مقامات و شما ۳۹هزار تومان خیلی رقم بالائیه یا هنوز ارزش پول رایج مملکت را نمیدونید؟
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    7 1
    قانون به صراحت در خصوص افزایش عائله مندی و اولاد بازنشستگان همانند شاغلین اشاره دارد. افزایش 25 هزارتومان تو این اوضاع آشفته و بی صاحبی مملکتی چه خوشحالی دارد. شاغلین 295هزارتومان عائله مندی می گیرند ولی بازنشستگان 195 هزار تومان؛ یعنی همسران بازنشستگان دو دهان و دو شکم دارند. درخصوص بیمه طوری منت میذارند که با این کار زندگی بازنشستگان را میخوان زیرو رو کنند. بیمه دانل و معلم بدون ریالی پیش دریافت؛ بیمه نامه با اقساط یک ساله صادر می کنند. طوری صحبت از خبر خوش می کنند گو این که زحمات شبانه روزی آقای افتخاری باعث این افتخار برای بازنشستگان شده!!! نه عزیز اگه به جیب مسئولین چیزی نره دنبال کار مردم نیستن خیالتون راحت باشه
  • مصطفی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    8 0
    سلام خداوکیل یطور تیتر زدی خبر خوش گفتم ببینم چه خبره ایا میدونی یه چیبس شده ۵هزار تومان؟کلا۳۰هزارتومن اضافه شده جمع کنید واقعا خجالت داده کلا۶۰۰تومن اضافه شده به خقوق کلا والا خجالت میکشم جایی حقوقموکه بعد سی وچندسال کار و زحمت شبانه روزی....
  • م IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    16 0
    جای تاسف داره!!! نه خبر خوش!!!!
  • علیرضا کیانپور قهفرخی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    2 1
    آقای افتخاری خیلی زحمت میکشد ۱۵درصد چقدر میشه؟
  • محمد حسن رصایی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    فروپاشی رژیم شاه دست همین بازنشسته ها ان زمان جوان بودند دشمنان انقلاب با تحقیر کردن این قشر قصد انتقام دارد شما فرصت ندهید
  • AU ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    2 1
    همین طور پشت سر هم بهشو ن برسین آخه فقط کشوری ها آدمندتامین اجتماعی ها کین پولشونو گرفتیم بعدم برن گم شن
  • محمد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    متاسفم برای چند هزار تومان افزایش اینجوری تو بوق و کرنا میکنند سنگک شده دونه 5 هزار تومان چرا مردم رو..... فرض میکنید.