عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت پارک چیتگر دچار مشکل است، گفت: در ۶ ماه اول سال ۹۸ حدود ۲۰ مورد آتش‌سوزی در این پارک رخ داده است.

مجید فراهانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: ‌روز اول در صحن شورا قسم خوردیم تا حق مردم را بگیریم و مسامحه‌ای در این رابطه نداشته باشیم.

وی افزود: تذکر اعضای شورای شهر در صحن شورا یکی از اختیارات قانونی اعضای شورا است و بر اساس آن شهرداری باید موضوع را بررسی کند و به آن پاسخ رسمی بدهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: هر گونه محدودیت و ممنوعیت بر حقوق قانونی مردم باید به تصویب شورا برسد و هیچ فردی و مدیری حق ندارد به صورت خودخواسته برای مردم محرومیت و محدودیت بر حق مردم ایجاد کند.

فراهانی با اشاره به این مطلب که امروز تذکرات اعضای شورا را در روابط عمومی فلان منطقه می‌بینیم، گفت: ما نماینده شهردار منطقه نیستیم بلکه ما نماینده مردم هستیم و باید از حقوق شورا دفاع کنیم.

وی افزود: اتفاقی که دیشب در پارک چیتگر افتاد اتفاقی تکراری بود و در شش ماه اول سال ۹۸ حداقل ۲۰ مورد آتش‌سوزی رخ داد. این اتفاق نشان می‌دهد که مدیریت پارک‌های بزرگ با مشکلاتی مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارک چیتگر ۹۵ هکتار وسعت دارد و مگر می‌شود که مردم پیاده در این پارک تردد کنند؟ این غیرقابل پذیرش است که بگوییم درهای چیتگر بسته باشد و مردم پیاده در آن تردد کنند.

کد خبر 517366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha