رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه شیوع کرونا یک تلنگر بود، گفت: باید بستر خرید آنلاین برای مردم فراهم شود.

خرید اینترنتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، رامین ربیعی در مراسم رونمایی از سایت فروش اینترنتی محصولات نساجی، پوشاک و چرم استان البرز که در محل اتحادیه پوشاک شهرستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد، تعامل خوبی است که میان انجمن صنایع نساجی و اتحادیه پوشاک برقرار شده است.

وی ادامه داد: شیوع کرونا در کشور تلنگری بود تا به این فکر باشیم که از چه روش‌هایی می‌توانیم مایحتاج مردم را تأمین کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به وجود اتحادیه‌ها و کارخانه‌های فعال در استان البرز توجه به فراهم کردن بستر خرید آنلاین مردم و راه‌اندازی بازارچه‌های فروش استانی اقدامی بسیار مهم است.

ربیعی بیان کرد: بعد از شروع فعالیت بازار فروش اینترنتی محصولات نساجی، پوشاک و چرم باید مراقب باشیم تا بروز اشتباهات در ارسال خرید مشتریان موجب کاهش اعتماد آن‌ها نشود.

میر اسماعیل صدیق، رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج در ادامه گفت: شیوع کرونا و تأثیر آن بر بازار موجب شد تا به فروش اینترنتی بیشتر توجه کنیم.

به گفته وی در ماه‌های اخیر آموزش‌های لازم از طریق شبکه‌های مجازی به واحدهای صنفی برای داشتن فروش بهتر اینترنتی ارائه‌شده است.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج همچنین اضافه کرد: بسیاری از فروشندگان در فضای مجازی به فروش کالا و اجناس اقدام می‌کنند که مجوز از سوی اتحادیه پوشاک و سازمان صمت ندارند.

کد خبر 516468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha