مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

مدیرعامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود از احداث ۴۳ ایستگاه مجازی دوچرخه در مناطق ۸ و ۱۲ پایتخت خبر داد.

بیدود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا باقری مدیرعامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در تشریح آخرین وضعیت طرح توسعه بیدود در پایتخت، با تأکید بر اینکه در سطح کلان و کشوری فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در شیراز مجدد از سر گرفته شده است، گفت: در ادامه مسیر توسعه ایستگاه‌های بیدود در پایتخت باید به این نکته اشاره کنم طرح توسعه بیدود به مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری تهران رسیده است.

مدیرعامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود افزود: تعداد ۲۵ پارکینگ در منطقه ۸ و ۱۸ پارکینگ در منطقه ۱۲ تهران در حال احداث است.

باقری در پاسخ به این سوال که در ایستگاه‌های تازه تأسیس بیدود در مناطق ۸ و ۱۲ از چه دوچرخه‌هایی استفاده می‌شود، بیان کرد: در ایستگاه‌های این دو منطقه از پایتخت دوچرخه‌های ساده جانمایی می‌شوند تا شهروندان بتوانند از ظرفیت استفاده از حمل و نقل پاک بهره ببرند.

او تصریح کرد: در منطقه ۲ تهران طرح به کارگیری دوچرخه برقی و اسکوتر نیز در دست اجراست و در ادامه نیز طرح توسعه در منطقه ۳ تهران در حال تکمیل است.

مدیرعامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا در پایتخت اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده را مختل کرد، افزود: ساخت پارکینگ مجازی دوچرخه در مناطق ۶، ۷ و ۱۱ ادامه دارد و شکل احداث پارکینگ مجازی به گونه‌ای است که ابتدا با جانمایی دوچرخه در معابر نیاز سنجی مناطق احصا می‌شود و پس از آن کار احداث پارکینگ انجام می‌شود.

باقری تصریح کرد: مهمترین عامل در احداث سازه به عنوان پارکینگ دوچرخه استقبال شهروندان از دوچرخه‌های اشتراکی بیدود است.

کد خبر 515322
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha