امیر مهدی ژوله در یک پست اینستاگرامی به قتل رومینا اشرفی واکنش نشان داد.

واکنش ژوله - رومینا

به گزارش  همشهری آنلاین، امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر در صفحه اینستاگرام خود به قتل رومینا اشرفی واکنش نشان داد و با انتشار آگهی ترحیم مرحومه نوشت:‌ «چیزی نیست. فرزند گرامی فلان «مرد»، نوه فلان «مرد»، خواهرزاده فلان «مردان» کمی داسی شده است.

قیصرهای امروزی به جای برادران اب منگل، سراغ خواهرشان، دخترشان، مادرشان می‌روند انگار. ما؟ بعد از اشک و رنج و پست و استوری هایمان، سراغ داس زبان و خیال و کردار مردانه‌مان خواهیم رفت، باز. «به کدامین گناه کشته شده‌ای» را همه‌مان باید جواب پس بدهیم بعدا.»

کد خبر 515240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    7 10
    خدا لعنت و رسوا کنه این پسر را که به دروغ علاقه و عشق را عن وان میکند حتی برای خلاصی از زندان صیغه را راه نجات خود میدانست راضی به عقد با اسرار خانواده دختر نمی شد دختر احمق گول خورده و افرادی پدر را محکوم میکنند تا این رفتار برای دختران وزنان نهادینه وبه اهداف خود و نابودی نسل پاکیزه برسند خدا این مرد ۳۵ ساله که با پخش عکس دختر واضح که تصمیم ازدواج نداشته و الان خوشحال که از دستش راحت شده روی خوشی را نمی بینی نامرد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    7 5
    در روانی شدن پدر تحت فشار حیثیتی و جنون آنی او شکی نیست ولی محرک اصلی جوان بسیار خطرناکی است که با فرستادن عکسهای ناموسی تحریک کننده و عمدی غیرت پدر را تا سر حد جنون تحریک کرده تا موافقت زوری پدر را گرفته دخترش را تصاحب کند و این باعث شده پدر عنان و اختیار عقل و احساس هر دو را از کف بدهد بر خلاف میل باطنی از شدت ناراحتی و احساس شکست دختر تباه و ضایع شده اش را به کام مرگ بفرستد و اگر این جوان طبق عدل الهی و قوانین شرعی مجازات نشود باز هم مانند او تکرار خواهد شد و کسانی که به این مفاسد رو دادند ظالم در حق جامعه هستند.