شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

مسعود رضی مسئول «سینماماشین» فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا عنوان کرد که عایدی این فیلم از «سینماماشین» ۱۵۰ میلیون تومان بود.

سینما ماشین خروج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مسعود رضی مسئول اکران فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در «سینماماشین» درباره میزان فروش این فیلم گفت: «سینماماشین» فیلم سینمایی «خروج»  یازده شب در ۲ سانس در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد انجام شد و در تمام این شب‌ها ظرفیت پارکینگ به طور صد درصد پر شد یعنی در هر سانس پذیرای ۱۶۴ خودرو بودیم. ما هر روزی که سایت فروش بلیت را برای روزهای آینده باز می‌کردیم طی ۳-۴ ساعت ظرفیت سانس تکمیل می‌شد از همین رو استقبال خوبی داشتیم.

وی افزود: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در طرح «سینماماشین» فیلم سینمایی «خروج» شرکت کردند. در هر خودرو حداقل ۲ نفر حضور داشتند حتی گاهی در برخی از خودروها ۵ سرنشین هم حضور داشت بنابراین حدود ۸ هزار مخاطب در این طرح به تماشای «خروج» نشستند. با توجه به اینکه قیمت بلیت هر خودرو ۴۰ هزار تومان بود، به طور تقریبی چیزی نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان از این طریق عاید «خروج» شد.

رضی ادامه داد: در حالی که تلویزیون به ما قول پخش ۲۰۰ تیزر را داده بود اما تیزرهای این فیلم تنها در ۳۰ نوبت از تلویزیون پخش شد که آنچنان که باید و شاید مؤثر واقع نشد ولی در مجموع اکران آنلاین «خروج» اتفاق خوبی بود. همه این مراکز در تلاش هستند تا در عید فطر راه‌اندازی شوند. هم اکنون نیز چند نقطه در تهران در حال آماده‌سازی است برای مثال قرار است تا محرم و صفر طرح «سینماماشین» در برج میلاد ادامه داشته باشد ضمن اینکه قرار است ۲ محوطه در غرب تهران، یک مرکز در شرق و یک مرکز در جنوب تهران راه اندازی شود. شروع کار همه این مراکز هم با «خروج» است.

وی افزود: اکران آنلاین «خروج» به‌عنوان اولین فیلمی که در این ساختار به نمایش گذاشته شد، شروع خوب و موفقی داشت که به نظرم مخاطبان آن در روز اول با تعداد مخاطبان فیلم‌های پرفروش برابری می‌کرد. با این وجود این فیلم نیاز به تبلیغات تلویزیونی داشت. در حالی که تلویزیون به ما قول پخش ۲۰۰ تیزر را داده بود اما تیزرهای این فیلم تنها در ۳۰ نوبت از تلویزیون پخش شد که آنچنان که باید و شاید مؤثر واقع نشد ولی در مجموع اکران آنلاین «خروج» اتفاق خوبی بود و توانستیم یک درآمد ۲ و نیم میلیاردی داشته باشیم. چیزی بیش از ۲۰۰ هزار یوزر هم به تماشای این فیلم نشستند که هر یوزر برابر با ۲ و نیم نفر است یعنی تقریباً ۷۵۰ هزار نفر به تماشای «خروج» نشستند.
 

کد خبر 514351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha