پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم اعلام کرد فصل اول سریال «زیرخاکی» بخش‌های ناتمام ندارد و بخش‌های باقیمانده برای فصل دوم سریال است.

زیرخاکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره ناتمام ماندن فصل اول سریال «زیرخاکی» به دلیل کرونا گفت: از ابتدا برای فصل اول سریال به همین شکل برنامه‌ریزی شده بود و شرایط پیش آمده کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد.  فصل اول به همان شکل برنامه‌ریزی شده روی آنتن رفت.

وی افزود: توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد. در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد. در حال حاضر گروه تولید سریال آماده هستند تا با بازگشایی مرزها، به سرعت کار را به سرانجام رسانند.

مدیرگروه فیلم و سریال سیمافیلم  با اشاره به استقبال  مخاطبان از مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» بر اساس آمار نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات اظهار کرد: خوشحالیم که سریال «زیرخاکی» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و امیدوارم با ادامه تصویربرداری فصل دوم نظر مخاطبان محترم سریال بیش از پیش جلب شود.
 

کد خبر 513971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha