اندیشه فولادوند شب گذشته در برنامه دورهمی درباره شیوه شعر گفتن خود و حواشی ایجادشده درباره آن صحبت کرد.

اندیشه فولادوند

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از این  گفتگو فولادوند درباره چگونگی شاعر شدنش گفت: ادبیات میراث خانواده من است؛ پدربزرگم و پدرم هر دو شاعر هستند. این اتفاق در شرایط زیستی زندگی من تاثیرگذار بود و از ۹ سالگی شعر می‌گویم.

وی درباره حواشی شعرهای خود افزود: من و رفقای شاعرم از دهه ۸۰، همیشه سلیقه شعرمان اینگونه بوده و طبیعی است که این سبک شعری برای بیشتر افراد تازگی داشته باشد. فولادوند ادامه داد: در گذشته که فضای مجازی نبود، این جنس برخوردهای انتقادی را بارها از برخی ناشران، اصحاب مطبوعات و کسانی که مجوز چاپ اثر می‌دادند، دیده بودم. بعدها و در سال های‌اخیر، این سبک و سلیقه شعر گفتن به جریان پست مدرن نسبت داده شد.

این بازیگر بیان کرد: البته من از کسی که این شوخی را با شعر من انجام داد، سپاسگزارم؛ چرا که این فیلم (بع بع) باعث شد غزل پست مدرن با گوش کلیت جامعه که شاعر نیستند، شنیده شود و مردم با آن آشنا شوند. برای من اتفاق مبارکی بود و نظرات مختلفی را از سوی مخاطبان دریافت کردم.

کد خبر 513995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان SE ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    4 1
    مهران مدیری خیلی شعبده باز است از فروردین 97 تا الان خرداد 99 جوایز قرعه کشی دوره دهم اول مارکت اسپانسر برنامه دورهمی را نداده نه به روی خودش میاورد نه همراه اول جوابگو است نه شبکه نسیم پاسخ مردم را میدهد شرکت اول مارکت هم که جواب ایمیل وتلفن را نمیدهد بازرگانی صدا وسیما هم که جواب نمیدهد در این 2 سال با سود پول سالی 15% حداقل 140 میلیارد تومان پول از 4 میلیون مشترک گرفتند تا 10 دستگاه بنز A کلاس بدهند ... چرا پیگیری نمیکنید ؟
  • پور عباسی DE ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    6 1
    این اقای مدیری 10 سال است 6 دستگاه اپارتمان جایزه سریال قهوه تلخ را هم نداده وجوابگو نیست گلرنگ رسانه مسول پخش سریال بود ...
  • اسما IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    2 3
    این اندیشه فولادوند کجای ادبیات مملکت بوده؟ همان دهه 80 که شعر پست مدرن مطرح بود ایشون کجا بود؟ الان کی گفته این اداهای الکی شعر پست مدرنه؟ اون مهدی موسوی که مدعی پرچمداری شعر پست مدرن بود و خودشو حاشیه دار کرد که بره خارج هم بگردی بندرت دو سه تا شعر پست مدرن داره. حیف از بچه های خلاق و بااستعدادی که پایه های شعر پست مدرن بودند و به پای مسخره بازی های امثال موسوی و فولادوند سوختند و می‌سوزند. امثال فولادوند دارند شعر را به قهقرا می‌برند بعد میگن خوشحالیم بعضی مردم که نمی‌دانستند شعر پست مدرن چیست، به گوششان این شعر خورد. نه خانم شما یک دهه دیر به جریانات شعری وارد شدی، مردم از شما جلوترند