همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که دستگاه‌های مختلفی در کنترل گرانی و تورم نقش دارند، گفت:

سازمان بازرسی کل کشور علل تورم و نقشی که سایر دستگاه‌ها در کنترل آن دارند را بررسی می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور ،حجت‌الاسلام والمسلمین نیازی که به منظور افتتاح اداره‌کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده بود در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد علل گرانی و تورم و نقش سازمان بازرسی در این زمینه اظهار داشت: گرانی و تورم، مسأله گسترده‌ای است که دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلفی در کنترل آن نقش دارند. وی مهار مقوله تورم را نیازمند فعالیت هر سه قوه دانست و افزود: لازم است تا قوای کشور اعم از مجلس، دولت و قوه قضائیه با هماهنگی و همدلی تلاش کنند تا نگرانی‌های مردم را در این زمینه رفع نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات پیشگیرانه سازمان بازرسی کل کشور درخصوص زمین‌خواری اشاره کرد و اظهار داشت:در این زمینه طی سال گذشته با همکاری دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد برای بسیاری از اراضی ملی که بدون سند بودند، به نام دولت سند گرفته شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد:یکی از علل تعرض به زمین‌های ملی، بدون سند بودن آنها بود که در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مسئول و با سند گرفتن اراضی ملی به نام دولت از تعرض به این زمین‌ها پیشگیری به عمل آمد.

نیازی با اشاره به راه‌اندازی اداره‌کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:امیدواریم با افتتاح این اداره‌کل، گام مؤثری برای کارآمدی، خدمت و پاسخگویی دستگاه‌ها به مردم برداشته شود.

کد خبر 51423

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز