شهردار و برخی از کارکنان و ۲ نفر از اعضای شورای شهر اوشان فشم و میگون بازداشت شدند.

دستگير بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با تلاش‌های حوزه قضایی بخش رودبار قصران و اقدامات و گزارش وزارت اطلاعات، ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و یکی از کارکنان شهرداری اوشان فشم و میگون دستگیر شدند؛ در این رابطه تحقیقات قضائی انجام و متهمان این پرونده با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران با صدور بیانه ای در این خصوص اعلام کرد: مردم شریف، مومن و ولایتمدار رودبار قصران در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضائی کشور در مبارزه جدی و بی امان با فساد، خصوصاً فساد اقتصادی و با تلاش های شبانه روزی حوزه قضایی بخش، سربازان گمنام و بیدار امام زمان (عج) تعدادی از افرادی که به اتهامات مالی و زد و بندهای اقتصادی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بودند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی افزود: اینجانب به عنوان خادم و گوش شنوای شما مردم عزیز اعلام می کنم هیچ تخلفی در منطقه از نگاه تیزبین و بیدار و هوشیار حوزه قضائی منطقه و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دور نبوده و هیچ مسئول متخلفی در شهرها و روستاهای منطقه مصون و در امان نخواهد بود.

حسنی ضمن تبریک به اهالی رودبار قصران و تقدیر از تلاش های جدی و شبانه روزی همه عوامل این دستگیری، بالاخص رئیس حوزه قضایی رودبار قصران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، خواستار استمرار اینگونه اقدامات و همچنین برخورد عادلانه و قاطعانه با این افراد شد.

امام جمعه رودبار قصران تاکید کرد: شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون ضمن مشورت با مسئولان امر در انتخاب شهردار جدید دقت کافی و لازم را بنمایند.

اوشان، فشم، میگون از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایخت واقع شده است.

ایرنا نوشت: شهردار، چند تن از معاونان و کارکنان، رئیس و دو عضو شورای شهر لواسان از توابع شمیرانات نیز در بهمن و اسفند ماه سال ۹۸و شهردار دوره سوم شورای این شهر در ماه جاری نیز دستگیر و روانه زندان شده اند که تاکنون جرم این افراد به صورت رسمی از مراجع ذیصلاح اعلام نشده است.

کد خبر 513491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 0
    گر حکم شود که دزد گیرند / در شهر هر آنکه هست گیرند
  • ملیکا IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    اگه حکم سنگینی هم براشون صادر کنند عالی میشه
  • علیرضا IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    1 0
    جناب ریاست محترم قوه قضاییه خواهشمندیم علی وار بر خورد کنی تا عبرت دیگران شود اولا نامش را در صدا و سیما ببرید در ثانی حقوق قطع شود از کار دولت کلا اخراج و پولی را که دزدیده به نرخ روز بگیرید و به خزانه برگردانید اینها خائن به خون همت و باکریها و سلیمانی ها هستند و جوان بیکار که به خاطر بی پولی به طلاق میرسد به اینها نگاه و شما را به جدت برخورد شدید و جدی باشد....بچه هاش با پول بیت المال بزرگ شدند و حتما کثافت هست