شهرداری منطقه۱۶ طرح بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای فلکه اول و دوم خزانه را با هدف تسهیل در عبور و مرور معلولان و افراد دارای ناتوانی جسمی و حرکتی اجرا کرده است.

فلکه

 به گفته معاون فنی و عمران شهردار منطقه۱۶، این طرح عمرانی ویژه توسط سازمان نوسازی با استفاده از تسهیلات و اعتبارات بافت فرسوده با هدف تسهیل در رفت‌وآمد و امنیت‌ تردد معلولان، بیماران و افراد کم‌توان در فلکه‌ها انجام شده است.  

«میکائیل علیپور» به اهمیت کارهای عمرانی انجام شده در سطح پیاده‌روها و معابر اشاره می‌کند و می‌گوید: «یکی از اولویت‌های مورد تأکید شهردار منطقه، مناسب‌سازی محل‌ تردد شهروندان و افراد خاص از جمله معلولان، جانبازان، سالمندان و به‌طور کلی افراد دارای مشکلات جسمی و حرکتی است.

در واقع باید تلاش کنیم موانع موجود را از سر راه این افراد برداریم و با این قبیل کارها، بستر مناسبی برای حضور آنها در جامعه فراهم کنیم. به همین دلیل با کمک کارشناسان دفاتر توسعه محلی، نواحی ششگانه و همچنین شورایاران و معتمدان، پیاده‌روهای نیازمند به رسیدگی در محله‌ها شناسایی و طرح بهسازی آنها به اجرا درمی‌آید.»

وی درباره برخی از اقدام‌های جاری برای تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان می‌گوید: «پیاده‌روهای ضلع شرقی خیابان شهید کارگر سامانی، ضلع غربی خیابان شهید محمدی، ‌سراهای محله یاخچی‌آباد و تختی و بوستان‌های جوادیه و ابریشم نیز در طرح بهسازی قرار گرفته‌اند تا اهالی هنگام عبور و مرور با مشکلی مواجه نشوند.»
 

کد خبر 513155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha