اهالی کوچه بهار از ناامنی محل زندگی خود گلایه دارند و می‌گویند که جولان معتادان و اراذل و اوباش در محله، زندگی را به کام اهالی تلخ کرده‌ و اخیراً به جز سرقت‌ مکرر خودرو، شاهد خفت‌گیری با تهدید چاقو بوده‌اند.

کوچه نوبهار

همشهری آنلاین_ فاطمه عسگری نیا: «اسماعیل محمدی»، یکی از اهالی این محله، در تماس با همشهری محله در این‌باره می‌گوید: «کوچه نوبهار یکی از کوچه‌های قدیمی‌ و خلوت محله جمهوری است که این خلوتی باعث شده تا این محله در هفته‌های اخیر به مکانی برای پرسه اراذل و اوباش و فعالیت سارقان خودروها تبدیل شود. »

او ادامه می‌دهد: «این وضعیت در کوچه‌های میرشکار و شیروانی مورد گلایه و بدتر است. این معابر به دلیل مرتبط بودن به هم به راه‌های فرار سارقان، کیف‌قاپان و خفت‌گیران تبدیل شده است. »

این شهروند ساکن کوچه نوبهار با بیان این که‌ تردد خانواده‌ها از کوچه‌های فوق هنگام غروب یا ظهر به خاطر تهدید از سوی اراذل در محله سخت و هراسناک شده است، اظهار داشت: «در این شرایط هیچ یک از اعضای خانواده ما جرئت نمی‌کنند بدون حضور یک مرد در محله حاضر شوند. »

محمدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش سرقت از خودروهای ساکنان محله در ماه‌های اخیر اظهار داشت: «هر ساعت صدای دزدگیر یکی از خودرهای پارک‌ شده در محله می‌پیچد و این حس ناامنی موجب ترس و وحشت خانواده‌ها شده است. »

او در ادامه صحبت‌های خود، از بساط قمار اراذل در نقاط خلوت کوچه‌ها انتقاد کرد و افزود: «این افراد بی‌مهابا در مقابل همسایه‌ها بساط قماربازی پهن می‌کنند و این رفتارهای ناشایست هر روز بیشتر از گذشته در محله در حال رواج است. »

کد خبر 512824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha