پس از اعلام کاهش تعرفه‌های برخی خدمات تلفن سیار دولتی، اعلام شد که تعرفه‌های جدید به‌طور رسمی از سوی کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب و به شرکت مخابرات ابلاغ شده‌است.

به گزارش خبرنگار همشهری، در این ابلاغیه تاکید شده که کاهش تعرفه این خدمات از سوی اپراتور اول تلفن همراه از تاریخ تصویب کمیسیون قابل اجراست.

براساس این مصوبه، تعرفه‌های خدمات تلفن همراه بین 30تا 50 درصد کاهش خواهد یافت. کاهش تعرفه‌ها شامل خدمات تغییر نام، تغییر نشانی، تعویض سیم کارت و وصل صندوق صوتی  است. 

براساس مصوبه مذکور برای وصل سرویس نمایشگر و راه‌اندازی سرویس پیامک که تاکنون مبلغ 20 هزار ریال از مشترکان اخذ می‌شد، از این پس رایگان خواهد بود.  تعرفه خدمات تغییر نام، تغییر آدرس و تعویض سیم‌کارت نیز به‌ترتیب از 100 هزار ریال، 50 هزار ریال و 70‌هزار ریال به 50، 30 و 50 هزار ریال کاهش یافت.

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، هزینه وصل سرویس صندوق صوتی نیز از 20‌هزار ریال به 10‌هزار ریال رسید. همچنین یک مقام شرکت ارتباطات سیار از اجرایی‌شدن کاهش تعرفه پیامک فارسی و افزایش تعرفه پیامک انگلیسی از اول تیر‌ماه امسال خبر داد.

کد خبر 51221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز