چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

توزیع سیم‌‌کارت‌های 150 هزار تومانی تا 2 هفته آینده برخی‌ها را به این فکر فرو برده که باز هم قیمت سیم‌کارت کاهش پیدا خواهد کرد، اما رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت گفت: هنوز برای اظهارنظر زود است

هر چند خیلی‌ها با شنیدن خبر واگذاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی همراه اول، به فکر فروش سیم‌کارت‌های خود افتاده‌اند. این در حالی است که روز گذشته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اخبار‌ واگذاری چنین سیم‌کارت‌هایی را تأیید کرد و گفت: تا 2 هفته آینده قیمت سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول بر اساس پروانه اعطایی آن، از 288 هزار تومان به 150 هزار تومان کاهش خواهد یافت.

به گزارش فارس وفا غفاریان افزود: تلفن درخواستی مشتریان ظرف حداکثر یک ماه واگذار می‌شود. اما در عین حال افشار فروتن‌لاریجانی، رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی در پاسخ به این پرسش که تأثیر این گوشی‌ها بر روند کلی قیمت‌ها چیست، گفت:

هنوز جزئیات این موضوع روشن نشده و زود است تا در این باره اظهارنظری شود. وی افزود: با توجه به شرایط موجود باید دید که سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی چه خصوصیاتی دارند و دارای چه کدهایی هستند، تا این موضوعات مشخص نشود نمی‌توان درباره تأثیر ورود این گوشی‌ها به بازار صحبت کرد.

لاریجانی درباره وضعیت کنونی بازار به همشهری گفت: با توجه به اینکه واگذاری‌ها متوقف شده بازار در حال حاضر در رکود و سکون به سر می‌برد.

کد خبر 51905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز