یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران میزان کارکترهای پیامک تلفن ثابت را 160 کاراکتر اعلام کرد.

به گزارش ایسنا مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد بر اساس مذاکرات انجام شده با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، میزان هر پیامک از طریق تلفن ثابت 160کاراکتر به تصویب رسید.

صابر فیضی با اشاره به بحث ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت گفت: ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت در برخی استان‌ها و از جمله تهران به صورت آزمایشی انجام شده است ولی  زمان دقیق آغاز به کار این سرویس به ارایه‌‌ برنامه از طرف استان‌ها منوط  است.

وی ادامه داد: ما از استان‌ها برنامه‌هایشان را در این زمینه درخواست کردیم که بعد از ارایه و اعلام برنامه آن‌ها آغاز به کار رسمی این سرویس مشخص و اعلام خواهد شد.

پیش از این نیز لطف‌الله سبوحی - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - درباره‌ تعرفه‌ ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت گفته بود: : تعرفه‌ پیامک از شبکه‌ ثابت به ثابت در ارتباط شهری، یک پالس و در ارتباط بین شهری معادل 2 پالس محاسبه خواهد شد.

به گفته‌ وی تعرفه‌ی پیامک از شبکه ثابت به ثابت در ارتباط شهری، یک پالس و در ارتباط بین شهری معادل ‌2 پالس محاسبه خواهد شد؛ تعرفه‌ پیامک از شبکه‌ همراه به ثابت و از تلفن ثابت به همراه در شهری و بین شهری معادل ‌2 پالس در نظر گرفته شده است همچنین تعرفه‌ پیامک از تلفن ثابت و همراه به خارج از کشور ‌5 پالس تعیین شده است.

لازم به ذکر است که تعرفه‌ یک پالس به میزان 7/44 ریال است.

کد خبر 50784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز