مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

پیکر مطهر شهیدان مهدی رازی، مصطفی پویانفر، رضا دهقانی، سیدمنصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی از شهدای سرافراز ناوچه کنارک در مناطق مختلف استان بوشهر تشییع و به خام سپرده می‌شود.

شهید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، در پی بروز سانحه در ناوچه کنارک در آب‌های دریای عمان و شهادت جمعی از نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنج دریادل از استان بوشهر به خیل عظیم شهدا پیوستند.

در این سانحه، ناوبان ‌دوم مهدی رازی، ناوبان‌ یکم مصطفی پویانفر،   ناواستوار یکم‌ رضا دهقانی، ناواستوار یکم سیدمنصور موسوی‌نژاد و ناوبان‌سوم حسین سپهری اهرمی در ناوچه کنارک به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

پیکر این شهدا پس از انتقال به زادگاه‌هایشان در شهرهای مختلف استان بوشهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

امام جمعه دلوار در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهید پویانفر با تسلیت به خانواده معظم این شید گفت: خدمتگذاری در راه شهدا وظیفه همه مردم است.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست بیان کرد: مراسم تشییع شهید مصطفی پویانفر با رعایت مسائل بهداشتی در روستای چاه‌تلخ جنوبی برگزار می‌شود.

 مدیر آرامستان شهرداری بندر بوشهر نیز با اشاره به دفن شهدا در بهشت صادق(ع) بوشهر اظهار کرد: پس از مراسم تشییع شهدای حادثه ناوچه کنارک، محل تدفین این شهدای گرانقدر در گلزار شهدای آرامستان بوشهر مشخص و آماده شد.

غلامرضا کره‌بندی افزود: محل تدفین مزار پیکر مطهر شهید ناواستوار یکم رضا دهقانی و شهید ناوبان‌سوم مهدی رازی در آرامستان بوشهر آماده شده و منتظر اعلام زمان و نحوه برگزاری مراسم از سوی ستاد هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین هستیم.

تاکنون با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمینه مقابله با ویروس کرونا٬ جزئیات بیشتری از مراسم تشییع و تدفین پنج شهید مذکور اعلام نشده است.

دیگر شهدای این حادثه نیز در زادگاه‌شان به خام سپرده شده ومی‌شوند.

مجروحان ناوچه کنارک به جز یک نفر از بیمارستانترخیص شدند.

کد خبر 511703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha