هم‌زمان با لیالی قدر فضای استان چهارمحال و بختیاری آکنده به عطر و بوی شهادت خواهد شد.  

شهید جعفر کوهی فائق دهکردی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایثار، مدیرکل بنیاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان هم‌زمان با لیالی قدر و ایام شهادت امام علی (ع) فضای استان چهارمحال و بختیاری آکنده به عطر و بوی شهادت خواهد شد.  

فریبرز نجفی ادامه داد: ناوبان دوم شهید جعفر کوهی فائق دهکردی از کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در حادثه روز گذشته به فیض عظمای شهادت نائل شد.  

نجفی افزود: مراسم تشییع شهدای حادثه دریایی امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت در منطقه رزمایش ارتش برگزار و سپس شهدا به زادگاهشان منتقل خواهند شد که با توجه به مشخص نبودن زمان انتقال پیکر مطهر شهید به استان مراسم تشییع این شهید متعاقباً اعلام خواهد شد.  

روز گذشته ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در جریان «حادثه‌ای» که برای شناور «کنارک» در محدوده آب‌های بندر جاسک اتفاق افتاد ۱۹ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شدند.  

گفتنی است: ناوبان دوم شهید جعفر کوهی فائق دهکردی متولد یکم مهرماه ۱۳۶۵ متولد شد، وی فردی فعال فرهنگی و عضو هیات عاشقان ولایت شهرکرد بود حدود سه سال در خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در حادثه دریایی ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به شهادت رسید.  

کد خبر 510941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    خداوند باامام حسین محشور بشه وبهشت اابدی جایگاهشون باشه