مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برنج و شکر طرح تنظیم بازار به‌صورت مستمر میان قشرهای مختلف مردم در حال توزیع است.

برنج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۶۱۹ تن برنج و ۷۱۹ شکر طرح تنظیم بازار به استان اختصاص‌یافته که باقیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار کشور بین قشرهای مختلف جامعه به‌صورت مستمر در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: برای پوشش حداکثری توزیع کالاهای اساسی، طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ تن برنج و بیش از ۵۰۰ تن شکر با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند دستگاه‌های حمایتی با اولویت قرار دادن قشرهای آسیب‌پذیر در حال توزیع است.

این کالا ها میان مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، افراد زیرپوشش سازمان بهزیستی، ملوانان، کارگران شاغل در واحدهای صنعتی و معدنی، پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری‌های استان، کارگران و کارکنان واحدهای صنفی و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا مانند رانندگان تاکسی‌تلفنی، آرایشگران مردانه و زنانه، رستوران‌ها...، روستاییان با همکاری دهیاری‌ها، بازنشستگان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی عضو و غیر عضو اتحادیه تعاونی کارکنان دولت، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، طرح همدلی و مواسات، مراکز خیریه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای در اختیار گذاشتن بین مردم توزیع‌ می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جامعه به‌منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا عنوان کرد: طبق مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر این سازمان در تلاش است تا توزیع کالاها را به‌گونه‌ای مدیریت کند تا مشکلی برای سلامت جامعه پیش نیاید.

حسینی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تخصیص سهمیه‌ای به طرح مواسات و زیرپوشش قرار دادن سایر افراد نیازمند در شهرها و روستاها تلاش کرده در توزیع این کالاها عدالت برقرار شود.

او گفت: بخشی از اقلام تنظیم بازار نیز به‌منظور تأمین نیازمندی سایر قشرهای مردم در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مجوز فروش اینترنتی دارند قرارگرفته تا با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی توزیع شود.

کد خبر 509642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha