یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

طرح نورپردازی پل کریمخان زند به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و مشارکت شهرداری منطقه با هدف رفع معضل فضای بی‌دفاع شهری، اجرا شد.

پل

 به گفته رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۶، این کار در راستای بهینه‌سازی و افزایش زیبایی بصری و محیطی انجام شده است.  
«داود دانشور» در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «زیر پل کریمخان زند یک محور تقاطعی مهم و پر تردد وجود دارد و برای ایجاد زیبایی بصری لازم بود اقدامات زیباسازی روی جداره‌های پل انجام شود. بنابراین، رنگ‌آمیزی ستون‌ها و جداره‌ها توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه انجام شد و پس از آن سازمان زیباسازی شهر تهران هم مبادرت به نورپردازی آن کرد. »
زیر پل کریمخان زند به دلیل نبود روشنایی کافی به فضای بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود که به گفته دانشور با اجرای طرح نورپردازی این معضل رفع شده است.  
او به آماده‌سازی محیط برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر هم اشاره و عنوان کرد: «بنا به گفته شهردار منطقه قرار است در این محور گذر فرهنگ و هنر ایجاد شود که مراحل زیباسازی آن تا حدود زیادی به پایان رسیده و با اتمام عملیات عمرانی شهروندان می‌توانند به‌زودی شاهد گذر فرهنگ و هنر باشند. » به گفته رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه، وجود سرویس بهداشتی و فضای سبز مناسب، فضای زیر پل کریمخان زند را به یک توقفگاه تبدیل کرده و شهروندان برای لحظاتی می‌توانند در آن توقف کنند و از فضاهای ایجاد شده لذت ببرند.  
 

کد خبر 509551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha