شنبه‌های هر هفته در اینستاگرام فرهنگسرای ملل برنامه طنزی پخش می‌شود.

محمدجواد حیدری‌پور

همشهری آنلاین: با توجه به روزهای کرونایی و طولانی شدن زمان قرنطینه خانگی از پرطرفدارترین برنامه‌های این فرهنگسرا شده است. طنز «خبرخند» این فرهنگسرا بهانه‌ای برای گفت‌وگویی کوتاه با «محمدجواد حیدری پور» مدیر فرهنگی و هنری شهرداری منطقه یک شد.  

  •  - از برنامه «خبر خند» بگویید. چرا و چقدر مورد استقبال قرار گرفت؟  

«خبرخند» عنوان برنامه طنزی است که هر هفته شنبه‌ها در اینستاگرام پخش می‌شود و چون این روزها بیشتر خبرها در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها اخبار منفی است سعی کردیم در خبرخند فقط به خبرهای خوب و مثبت پرداخته شود. خوشبختانه استقبال بیش از انتظار بود و این نشان می‌دهد مردم برای فرار از یکنواختی و روزمرگی خانه خسته شده‌اند و نیاز به خنده دارند و ظاهراً این برنامه جوابگوی این نیاز شهروندان بوده است.  

  •  - برنامه‌های فرهنگسرای ملل در ایام ماه مبارک رمضان و روزهای کرونایی چگونه برگزار می‌شود؟  

در روزهای بحرانی کرونا، فعالیت‌های فرهنگسرای ملل و مدیریت فرهنگی و هنری منطقه یک تعطیل نشد و برنامه‌های مراکز فرهنگسرای امام(ره)، موزه استاد عزت‌الله‌انتظامی، خانه موزه شهید آداک و کتابخانه دارآباد با شعار #درـ خانه ـ بمانیم در فضای مجازی ادامه پیدا کرد. برنامه‌های ویژه متنوعی برای شهروندان در ماه مبارک رمضان نیز تدارک دیده شد تا زمانی را که در خانه هستند از برنامه‌های فضای مجازی بهره‌مند شوند. آیات موضوعی قرآن کریم، داستان‌های قرآنی کودکان و کارگاه تغذیه در ماه رمضان از جمله این برنامه‌هاست.  

  •  سایر خانه موزها و مراکز فرهنگی هم برنامه‌ای دارند؟  

اکنون تور مجازی از خانه موزه استاد عزت‌الله‌انتظامی و سایر بخش‌ها در حال انتشار است و همچنین در خانه موزه شهید آداک تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی انجام می‌شود.  

کد خبر 508820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha