مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

طرح امکان‌سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه صنعتی شریف در کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست حناچی شهردار تهران و با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران بررسی و تایید شد.

دانشگاه صنعتي شريف

به گزارش همشهری آنلاین، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در این باره گفت: اولین جلسه حضوری کمیسیون ماده پنج در سال جاری برگزار و با تقاضای دانشگاه صنعتی شریف موافقت شد.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در سال گذشته، موضوع بنای پارکینگ-تجاری دانشگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفته بود، گفت: با توجه به اینکه در طرح ارائه شده بخش قابل توجهی از مشکل پارکینگ دانشگاه حل می‌شود، کمیسیون پس از دریافت توضیحات نماینده دانشگاه و شهردار منطقه ۲ تهران، با احداث بنای پارکینگ–تجاری موافقت کرد.

اشراقی اظهار داشت: در ادامه جلسه به سه مورد از موارد ارسالی شهرداری منطقه یک تهران رسیدگی شد که پس از توضیحات شهردار منطقه با اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی گفت: همچنین طرح توجیهی شهرسازی مجتمع خدماتی–مسکونی در زمینی به مساحت ۳ هکتار واقع در منطقه ۲۲ تهران مطرح و پس از توضیحات مشاور تهیه‌کننده طرح و شهردار منطقه ۲۲، با این طرح موافقت شد.

وی افزود: این طرح شامل احداث یک بنای ۱۱ طبقه مسکونی با ۹۵۷ واحد و ۱۲ هزار متر مربع فضای خدماتی به صورت آموزشی، فرهنگی، درمانی، ورزشی، تجاری و یک فضای سبز یکپارچه به وسعت ۳ هزار مترمربع خواهد بود.

اشراقی گفت: همچنین مقرر شد طرح معماری مجموعه به تایید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برسد.

وی بیان کرد: در انتهای جلسه طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ادامه بررسی‌ها به جلسه آتی موکول شد.

کد خبر 508818
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha