یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

گروه سیاسی: هفته‌نامه ساندی‌تایمز نوشت: اواخر ماه جاری میلادی قرار است رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس (MI6) پس سفر به سرزمین‌های اشغالی، موضوع برنامه هسته‌ای ایران را در دیدار رئیس موساد (سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) مورد بررسی قرار دهد.

به نوشته این هفته‌نامه، گفت‌وگوهای جان اسکارلت در تل‌آویو با هدف در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران به موساد انجام خواهد شد و به همین دلیل، اسرائیل این رایزنی‌ها را گفت‌وگوهای راهبردی خوانده است.

 ساندی‌تایمز همچنین با اشاره به اینکه آژانس‌های اطلاعاتی انگلیس و رژیم‌صهیونیستی روابط دیرینه‌ای با یکدیگر دارند، مدعی شده است که موساد پیشرفت خوبی در زمینه جمع‌آوری اطلاعات در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران داشته است.

 این نشریه همچنین ادعا می‌کند که مقام‌های رژیم‌صهیونیستی در تلاش هستند تا درصورت حمله نظامی به ایران از حمایت کشورهای غربی مانند انگلیس برخوردار باشند.

دستور بوش

در همین حال، نشریه آمریکایی کانترپانچ از امضای حکمی توسط جورج بوش خبر داد که مجوز اقدام تروریستی سری جامع علیه نظام ایران و مقامات خاص آن را می‌دهد.

به گزارش فارس، این نشریه در گزارش خود با عنوان «حکم سری بوش جنگ با ایران را گسترده‌تر می‌کند»، نوشت: 6 هفته پیش بوش حکمی را برای انجام اقدامات تهاجمی سری علیه نظام ایران صادر کرد که از نظر ابعاد غیرمنتظره است.

به ادعای این منبع خبری، گستردگی این دستور، راه‌را برای حمایت کامل از شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین هموار کرده است. همین‌طور، بودجه سری بدون محدودیت در اختیار گروهک تروریستی جندالله قرار گرفته است.

کد خبر 50858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز