این روزها مقام‌های رژیم‌صهیونیستی بر شدت ادعاهای خود علیه ایران و سخن گفتن از برخورد نظامی با تهران افزوده‌اند و جالب آنکه غرب که به کوچک‌ترین انتقاد مقام‌های ایرانی از نژادپرستی وحشیانه این رژیم در فلسطین با تمام قوا حمله می‌کند،

هیچ واکنشی در قبال اینگونه ادعاهای صهیونیست‌ها نشان نمی‌دهد و با این کار بیش از پیش، نقاب از چهره منافق خود کنار می‌زند.

چندی‌ پیش، معاون نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی به صراحت از احتمال حمله نظامی به ایران درصورت متوقف‌نشدن برنامه هسته‌ای آن سخن گفت و گفتگویی از رئیس پیشین موساد با هفته‌نامه ساندی‌ تلگراف منتشر شد که شابتای شاویت در آن مدعی شده بود رژیم‌صهیونیستی تنها یک سال وقت دارد تا به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند؛ چرا که تهران می‌تواند در عرض یک سال به توانایی هسته‌ای نظامی دست یابد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری ترکیه هم به نقل از یک نماینده مجلس رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم هر زمان که لازم باشد می‌تواند به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.

ایساک بن اسرائیل که با مجله اشپیگل سخن می‌گفت، همچنین مدعی شد که رزمایش اخیر رژیم‌صهیونیستی در آب‌های مدیترانه با همکاری یونان، تمرینی برای حمله به ایران بوده است.

ترفندی برای اعمال فشار

اما روزنامه دیلی استار به نقل از تحلیلگران منطقه‌ای نوشت: چیزی به‌عنوان حمله یکجانبه اسرائیل به ایران وجود ندارد و آمریکا تا زمانی که نقاط ضعف بسیاری در مقابل ایران دارد، اجازه چنین کاری را به تل‌آویو نخواهد داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این روزنامه همچنین تأکید کرد: ادعای روزنامه نیویورک‌تایمز مبنی بر اینکه رزمایش اخیر رژیم صهیونیستی با هدف تمرین برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران انجام شده، حربه‌ای بوده تا رژیم صهیونیستی با دست یازیدن به آن، آمریکا و اروپا را به اعمال فشار بیشتر علیه ایران وادار کند.

کد خبر 56496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجامع‌ جهانی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز