«اصغر ولی لو» بوکسور و گزارشگر اهل خوی و ساکن محله خانی‌آبادنو شمالی است که فعالیت در رشته بوکس را ۳۰سال پیش در مجموعه ورزشی شهید قیانوری آغاز کرد.

بوکس

همشهری آنلاین- زهرا بلندی: بعد از کسب مقام‌های قهرمانی منطقه‌ای و استانی، به دلیل گذراندن خدمت سربازی و علاقه‌اش به ادامه تحصیل، فعالیت‌های ورزشی‌اش را محدود کرد وسال۱۳۸۰ با انگیزه‌ای بیشتر این بار با هدف داوری و مربیگری وارد عرصه ورزش شد.

این ورزشکار ۴۵ساله دارنده ۶عنوان مربیگری در رشته‌های بوکس، ووینام، کیک بوکسینگ، موی تای، فوتبال و آمادگی جسمانی است و در ورزشگاه‌های شهید قیانوری، فرهنگسرای بهمن و شهید معتمدی به‌عنوان مربی بوکس فعالیت می‌کند. او با مدرک کارشناسی ارشد تاریخ به‌عنوان معلم حق‌التدریس در برخی مدارس فعالیت می‌کند و ۳سال است که گزارشگری مسابقات بوکس شبکه ورزش و شبکه تلویزیونی آیواسپورت را برعهده دارد. 
ولی لو تجربه دبیری در کمیته داوران تهران و هیئت بوکس جنوب غرب تهران را هم دارد. اکنون دبیر انجمن بوکس فدراسیون کارگری است و به دلیل حمایت از افراد بااستعداد جنوب تهران علاقه‌مند به ایجاد یک مرکز اختصاصی بوکـــــس فدراسیون کارگـــری در منطقه۱۹ است. 

کد خبر 505887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha